siger det ikke til nogen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. maj 2010

Karo

end til andre en jer.

Jeg er jo på skrump (hvilket i jo godt ved) og jeg har siden Ida blev født næsten ikke rørt søde sager. Igår købte Martin en daim, men desværer fik han ikke spist den og den har derfor ligget og kigget på mig hver gang jeg har åbnet køleskabet idag.

Martin kom hjem kl 18, gik i bad og kørte igen kl 20 da Marcus var puttet, da han skule hente en kunde i lufthavnen og så skulle de ud og spise.
Inden han kører spørger jeg ham om han ikke nok vil spise/fjerne den daim stang da jeg ellers spiser den, og det siger han at det skal han nok.

Så går jeg i køleskabet for 5 minutter siden og gæt hvad der stadig ligger og kigger på mig. Men nu har jeg sørget for at den ikke længere ligger der og frister

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

sarahb

hi hi..
Ved du hvad hvis du har været såååå go, så må man godt en gang i mellem.
Du skal jo huske at forkæle dig selv når vi mødre sørger for så meget så skal vi da også have det ekstra godt engang imellem. hi hi.. go undskyldning.

Anmeld

31. maj 2010

Barbamama

ÅRH JA hvor er du SEJ!!!! Jeg havde ikke engang advaret kæresten! Jeg ville have sagt at der da IKKE havde ligget chokolade derinde og i smug slikket mig om munden

Anmeld

31. maj 2010

anna-jonas

Herhjemme var den spist for længst..............så hatten af for dig Katja, at du modstod fristelsen så længe..........

Anmeld

1. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

end til andre en jer.

Jeg er jo på skrump (hvilket i jo godt ved) og jeg har siden Ida blev født næsten ikke rørt søde sager. Igår købte Martin en daim, men desværer fik han ikke spist den og den har derfor ligget og kigget på mig hver gang jeg har åbnet køleskabet idag.

Martin kom hjem kl 18, gik i bad og kørte igen kl 20 da Marcus var puttet, da han skule hente en kunde i lufthavnen og så skulle de ud og spise.
Inden han kører spørger jeg ham om han ikke nok vil spise/fjerne den daim stang da jeg ellers spiser den, og det siger han at det skal han nok.

Så går jeg i køleskabet for 5 minutter siden og gæt hvad der stadig ligger og kigger på mig. Men nu har jeg sørget for at den ikke længere ligger der og frister

ha ha ha ha ha....

fuldstændig som mig.... det er bare Nutella jeg ikke kan stå for!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.