ALT for damernes kvinde løb - Silkeborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. maj 2010

Sulajma

Var der nogen der var med herinde fra?

Jeg var afsted og løb/gik 5km med en veninde, på præcist 39,54 min. Det var bare et SUPER godt arrangement, men vejret var jo også perfekt. Glæder mig helt vildt til at deltage næste år.

Gaveposen var også genial og indholdet var skønt: Alt for damerne magasin, en masse andre blade, kaffe prøve, mini opvaskesæbe, andet sæbe/creme, T-shirten selvfølgelig, én sveske, lille pakke rosiner. Og så var der stillet helt vildt mange paller rugbrød op og så var der noget peberfrugt'pesto.

Alt i alt en skøn sommeraften i selskab med dejlige mennekser, dog var der et par enkelte deltagere, som løb udelukkende for at vinde, men det må man jo bære over med!

Men jeg ville engentlig bare lige dele min glæde med jer, og opfordre jer til at deltage næste gang løbet bliver afholdt!

Go' aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Mira0911

Foregik løbet ved Øster igår? eller?

Anmeld

31. maj 2010

Sulajma

MoarJ skriver:

Foregik løbet ved Øster igår? eller?

Nej, det var her til aften over ved Søholt, altså det atletik stadion der er blevet bygget i forbindelse med landsstævne for laaaang tid siden

Der var 3400 tilmelde plus de løse, som tilmeldte sig inden løbet.

Der var nærmest trafikkaos med alle de biler over ved hallerne.

Anmeld

31. maj 2010

Mira0911

Sulajma skriver:

Nej, det var her til aften over ved Søholt, altså det atletik stadion der er blevet bygget i forbindelse med landsstævne for laaaang tid siden

Der var 3400 tilmelde plus de løse, som tilmeldte sig inden løbet.

Der var nærmest trafikkaos med alle de biler over ved hallerne.

Okey, det løb har jeg aldrig hørt om... Det bliver så holdt igen til næste år samme dato? Lyder skam hyggeligt...

Anmeld

31. maj 2010

Sulajma

MoarJ skriver:

Okey, det løb har jeg aldrig hørt om... Det bliver så holdt igen til næste år samme dato? Lyder skam hyggeligt...

Ved ikke om det er samme dato næste år, men det kommer helt sikker til næste år igen

Det giver bare en motivation uden lige når man løber SÅ mange sammen.

Anmeld

31. maj 2010

Mira0911

Sulajma skriver:

Ved ikke om det er samme dato næste år, men det kommer helt sikker til næste år igen

Det giver bare en motivation uden lige når man løber SÅ mange sammen.

Det tror jeg gerne på... Det må jeg lige holde øje med...

Anmeld

31. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Uh en dejlig tråd. Var ikke med, men ser vildt meget frem til Sparta Kvindeløb i fælledparken her d. 21 juni. Det er mit første løb og det lyder virkelig fedt

Anmeld

31. maj 2010

Sulajma

Alexis skriver:

Uh en dejlig tråd. Var ikke med, men ser vildt meget frem til Sparta Kvindeløb i fælledparken her d. 21 juni. Det er mit første løb og det lyder virkelig fedt

Sådanne løb er altså bare skønne!

Jeg skal helt sikkert også deltage i SMUK og Silke løb her i Silkebronx

Anmeld

31. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Sulajma skriver:

Sådanne løb er altså bare skønne!

Jeg skal helt sikkert også deltage i SMUK og Silke løb her i Silkebronx

Åh hvor fedt. Jeg skal - hvis jeg kan lide det løb jeg skal til - deltage i Skive Løbet til Sept. og evt. også SMUK løbet - i Århus tror jeg nok min veninde vil lokke mig til

Synes det er en vildt god motivator.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.