PH aften - nåhhh nej...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2010

saxa

grinny skriver:

Jeg sad også og ventede på at det skulle komme, og slog faktisk også over på kanalen, blev helt forvirret da min kæreste så siger "jamen skat du så jo finalen i torsdags" 

- nååå ja, det gjorde jeg jo, hehe.. Det er ikke så godt at man kan blive så afhængig af et program 

HAHA.. Den var god.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Vidunderligeunger

søvn piger - søvn

Anmeld

31. maj 2010

saxa

BlyViol skriver:

søvn piger - søvn

haha.. Ja havde tænkt på at gå tidligt i seng.. Men valgte så at skrive de sidste linjer i min bachelor (Og hænge ud på Baby.dk istedet for)

Anmeld

1. juni 2010

svaller

ja jeg har tænkt det samme, det er sgu lige før at man ikke kan undvære det, min plan var at gå tidligt i seng da vi har en datter der vil op kl seks, men kan jo ikke engang få røven i seng, sidder bare og glor på det der nu er mellem 22-23. Mon det er abstinenser??

Anmeld

1. juni 2010

saxa

svaller skriver:

ja jeg har tænkt det samme, det er sgu lige før at man ikke kan undvære det, min plan var at gå tidligt i seng da vi har en datter der vil op kl seks, men kan jo ikke engang få røven i seng, sidder bare og glor på det der nu er mellem 22-23. Mon det er abstinenser??

Hehe.. Jeg tror det er abstinenser.. Gad vide hvor længe de tager at komme af med igen

Anmeld

1. juni 2010

Mor-til-asta-09

saxi skriver:

ja det er sq sørgeligt.. Tænk sig at man kan bliver så afhængig af et fjernsynsprogramskræmmende..

Ha ha ja. Og det er jo lige præcis det man er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.