Hej hej.
Ville bare dele noget med jer.
For ½ år siden var det fuldstændig urealistisk, at jeg nogensinde fik lyst, tid, overskud ell energi til at gide løbe 5 km ud i et. Men jeg kom igang og det gav mig bare noget - at løbe.
Jeg kan virkelig mærke det i mine lunger. Kan mærke at ilten kommer helt ud i de små alveoler. Jeg kan mærke det, når jeg er fysisk. Er ikke ved at dø, bare jeg skal gå hurtigt op til 2 sal på arb. Også elsker jeg bare det, at have brugt min krop 100 % også lige 5 % mere.... Og som prikken over i'et er jo badet efter en krævende succesfuld løbetur.
Jeg løber stadig "bare" 5 km, men var til et løb i onsdags, som gav mig tiden 34,07 min for 5 km. Det var på skovstier, hvilket jeg aldrig har løbet på før. Det var GIGA hårdt for mig, men hold da kæft, hvor jeg kæmpede... Og endda til en tid, der var hele 3 min hurtigere, end min ellers hurtigste 5 km-tid. Jeg var sååå stolt af mig selv....
Men nu har jeg taget bestutningen om, at jeg vil prøve at træne mig op til at kunne løbe 10 km!! Har fundet et godt program på iform.dk og jeg går igang i morgen.
Jeg glæder mig sindssygt til at få startet på det næste mål i min løbe-karriere 
Ville bare lige dele det med jer...
VH Kloster
Anmeld