Ihhhh altså og ups

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.359 visninger
36 svar
0 synes godt om
31. maj 2010

6800

Så var vi til MD scanning for 2. gang, da baby ikke ville ligge rigtig første gang...

Nå men første gang sagde de at vi skulle have en pige, og denne gang sagde de at det bliver en dreng...ihh altså...så hun sagde vi ikke kunne regne med noget af det, da vi havde fået 2 meldinger....

Så ups ups nu er jeg kommet til at bestille en kønsscanning...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Malonde1985

IIiih altså  bliver da spændende så... dreng eller pige - hvem får ret

Anmeld

31. maj 2010

merichs

6800 skriver:

Så var vi til MD scanning for 2. gang, da baby ikke ville ligge rigtig første gang...

Nå men første gang sagde de at vi skulle have en pige, og denne gang sagde de at det bliver en dreng...ihh altså...så hun sagde vi ikke kunne regne med noget af det, da vi havde fået 2 meldinger....

Så ups ups nu er jeg kommet til at bestille en kønsscanning...

Blev du scannet på Esbjerg sygehus?

Jeg har også bestilt en kønsscanning (i Kolding) da jeg fik at vide at de i Esbjerg har en tendens til at "se forkert"

Vh Marlene 22+1

Anmeld

31. maj 2010

6800

merichs skriver:

Blev du scannet på Esbjerg sygehus?

Jeg har også bestilt en kønsscanning (i Kolding) da jeg fik at vide at de i Esbjerg har en tendens til at "se forkert"

Vh Marlene 22+1

Ja det er på esbjerg sygehus, så har bestilt kønscanning på privat klinikken i esbjerg

Anmeld

31. maj 2010

merichs

6800 skriver:

Ja det er på esbjerg sygehus, så har bestilt kønscanning på privat klinikken i esbjerg

Uh det bliver spændende at se hvad de siger så  Hvornår skal i så til kønsscanning?

Anmeld

31. maj 2010

6800

merichs skriver:

Uh det bliver spændende at se hvad de siger så  Hvornår skal i så til kønsscanning?

ja glæder mig også...det skal vi på mandag

Anmeld

31. maj 2010

merichs

6800 skriver:

ja glæder mig også...det skal vi på mandag

Kan godt forstå du glæder dig... Og så får man jo lige bette fisen at se igen

Anmeld

31. maj 2010

6800

merichs skriver:

Kan godt forstå du glæder dig... Og så får man jo lige bette fisen at se igen

det er jo det, og så får vi en DVD også, det er lidt fedt synes jeg...

Anmeld

31. maj 2010

merichs

6800 skriver:

det er jo det, og så får vi en DVD også, det er lidt fedt synes jeg...

Fedt, det er da noget af at minde at ha  Der hvor jeg har bestilt kønsscanning får vi "bare" billeder. Og så står der også at man får en CD, men om det er med billeder aner jeg ikke

Anmeld

31. maj 2010

6800

merichs skriver:

Fedt, det er da noget af at minde at ha  Der hvor jeg har bestilt kønsscanning får vi "bare" billeder. Og så står der også at man får en CD, men om det er med billeder aner jeg ikke

oki ja det er nok lidt forskelligt, hvordan de gør det...hvornår skal du afsted??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.