Tjul - Skønne pige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. maj 2010

Becks

Jeg drømte ski om dig i nat

Jeg drømte, at dig, mig, Søren (som var skaldet)  og en mand som jeg ikke kender, var ude og gå tur med August som var i snor..

Så går vandet pludseligt, og jeg suser på skatebord ned efter jordemoderen, som kommer efter mig på løbehjul.. Samen løber/skater vi hjem til jer, og du føder en lækker babydreng.. Så siger du til jordemoderen at der kommer én mere, men hun siger det bare er moderkagen... Og du presser, så kommer der sørme en pige, som under alle scanninger har gemt sig bag sin bror. Drengen føder du lidt over 16 og pigen lidt efter den 24 Oktober  Smukke børn i øvrigt

Da manden som jeg ikke kender og jeg, har puttet dig og søren med vidunderne, skater vi hjem til Sjælland og jeg skriver her på baby at du har født 2 smukke babyer på 2100 og 2150 og at I nu sover sødt alle 4!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

oo

HAHA!! nøøøøj et chok jeg ville få hvis der var en baby gemt bag den anden baby til fødslen

og en skaldet Søren?

men jeg gider godt have sådan en heftig fødselshjælper der lige skater efter jordemoderen!! SEJT!

Anmeld

31. maj 2010

Becks

Tjuhl skriver:

HAHA!! nøøøøj et chok jeg ville få hvis der var en baby gemt bag den anden baby til fødslen

og en skaldet Søren?

men jeg gider godt have sådan en heftig fødselshjælper der lige skater efter jordemoderen!! SEJT!

Haha ja, grinte også da jeg vågende, og tænkte bare WHAT? for en drøm altswå haha..

Må sige, Søren er pænere med det hår han har nu, frem for skaldet

Jamen jeg skater gerne turen fra Hvidovre til Fyn, burde ikke tage så lang tid haha

Anmeld

31. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Kom til at læse med

Synes det var en skøn fortælling. Hihi

Anmeld

31. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Du skal SERIØST til drømmetyder, sveske!!! HAHA

Anmeld

31. maj 2010

Becks

Alexis skriver:

Kom til at læse med

Synes det var en skøn fortælling. Hihi

Anmeld

31. maj 2010

Becks

Caroline86 skriver:

Du skal SERIØST til drømmetyder, sveske!!! HAHA

Haha

Anmeld

31. maj 2010

Mira0911

Nårh...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.