Så er det ved at være tid til vi skal holde fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. maj 2010

SaNiNa

Og vi få Lillemandens dagpleje på besøg + de 4 børn som er hos farmor.

men men hvad skal de have at spise og nogle ider til hvad man kan lave af aktiviteter med børene.

de er 3 helt små børn og de andre er i alderen 1½-3 år

så piger og dreng hjælp mig med at gøre min søns første fødselsdag til en rigtig hyggelig dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

SaNiNa

sle in sor nogle gode ider?

Anmeld

2. juni 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Og vi få Lillemandens dagpleje på besøg + de 4 børn som er hos farmor.

men men hvad skal de have at spise og nogle ider til hvad man kan lave af aktiviteter med børene.

de er 3 helt små børn og de andre er i alderen 1½-3 år

så piger og dreng hjælp mig med at gøre min søns første fødselsdag til en rigtig hyggelig dag.

Hvad med, at lave lasagne. Det kan de fleste børn lide - og spise store som små.  Så evt. noget frugt bagefter.

Jeg  ville bare lade dem lege sammen og ikke lave noget specifike aktiviteter for dem. Måske noget børnemusik som de kan danse til.

Så ellers pynte op med flag med balloner.

God fornøjelse.

Kh. Katja

Anmeld

2. juni 2010

Pia.

Ja mit forslag er også på lasagne når det er så små børn eller "børne smørebrød" - hvor du laver et fad med kvarte rugbrøder og pynter det fint til børnene - Hvis du har sådan nogle kage figure (du ved til forskellige småkager m.m) kan du lave kødpølsen om til en lille hest osv.... Og så måske agurk stænger ved siden af eller små grønsags/frugt spyd, men det er de nok for små til...

Du kan også bage en sund bolle dame/mand og pynte hende/ham med pålæg ?

God fødselsdag.. tænk han snart fylder 1 år... VILDT...

Anmeld

2. juni 2010

Pia.

hov ja og ang. leg... Der skal du ikke tænke på noget specielt, børnene syntes i sig selv det bare er spændende at være et nyt sted og især med nyt legetøj de ikke har set før... Så legen kommer til at gå helt af sig selv...

Anmeld

3. juni 2010

SaNiNa

Tak for svar.

vi har besltuuet at grille pløser og små kyllinge lår med gulerod og agurk stænger til.

Pia: Ja jeg kan nu heller ikke helt forstå det er et helt år siden jeg gik med veer hele tiden og bare ville have ham ud nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.