Min lille Kristopher. Nu kan man virkelig se hvad han kan og ikke kan. Og han kan ikke hører ordentligt på grund af væske i ørene, det er jo så hvad det er og han skal have lagt dræn i her på onsdag.
Han kan åbenbart heller ikke se ordentligt ( det er mest en mistanke ), han har svært ved at genkende personer hvis de står for tæt på, men også hvis de står for langt væk, det er sgu synd at se en dreng på 14 måneder der ikke kan finde sin egen mor fordi han er kravlet for langt væk. Han fik en legetøjs bil her i går som kan trækkes tilbage og så kører selv, det var rigtig sjovt, men bum så blev den væj fordi den var mere end 4 meter væk fra drengen, han havde ellers siddet og kigget på at den kørte, men det var som om den forsvant og han kravlede rundt og ledte efter den.
Han skal til en øjenlæge her d. 28 juni for at få undersøgt om der er noget med de øjne. Min mistanke kom for 2 måneder siden fordi jeg synes det virkede som om han havde svært ved at bedømme afstand, men nu kan jeg se at det er blevet værre.
Jeg ville ikke rigtig noget andet end at dele det med nogle.
Anmeld