Hvad er oddsene lige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. maj 2010

iln

I marts havde jeg Silas til ørelægen pga. væske i ørerne. Silas har det fint men doktormanden kiggede lige på Peter, der havde brokket sig over smerter. Jeps - manden havde mellemørebetændelse. Selvom det er træls var vi glade for at Silas intet fejlede.

Så i dag har jeg været ved lægen med Silas endnu engang for at få tjekket hans ører. Han har lidt væske men det er på tilbagetog. Til gengæld er det så min tur. Jeg har fået øregangsbetændelse. Har aldrig hørt om det men det gør s**** ondt.

Så nu er Peter og jeg enige om at nu vil vi ikke tage til lægen og få tjekket Silas ører mere. Det er jo altid far eller mor den er gal med i stedet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Karo

Det er da godt nok spøjst

Ja, i må hellere lade være med at gå til lægen, når det er jer der ender med at gå derfra med en diagnose.

God bedring herfra

Anmeld

31. maj 2010

Ida.

Ej hvor skørt

Men god bedring til jer!

Anmeld

31. maj 2010

anna-jonas

Jonas har også øregangsbetændelse for tiden, og har haft meget ondt. Fik også nogle dråber hos lægen, som er begyndt at hjælpe.

God bedring din stakkel.

Anmeld

31. maj 2010

Barbamama

Ej!!!! Ja det gør bare mega ondt! Jeg har også haft mellemørebetændelse som voksen og jeg GRÆD! Av av av! Heldigvis virker penicilling hurtigt! GOd bedring til jer begge

Anmeld

31. maj 2010

iln

michella80 skriver:

Ej!!!! Ja det gør bare mega ondt! Jeg har også haft mellemørebetændelse som voksen og jeg GRÆD! Av av av! Heldigvis virker penicilling hurtigt! GOd bedring til jer begge

Gudskelov har jeg ikke mellemørebetændelse men skal love for det her også gør ondt. Jeg kunne vælge ml. øredråber og pencillin. Pencillinen kan give nogle bivirkninger og tør ikke tage chancen lige op til brylluppet så valgte øredråberne. Håber de hjælper lige så hurtigt.

Anmeld

1. juni 2010

Ni-ko-li-ne

iln skriver:

I marts havde jeg Silas til ørelægen pga. væske i ørerne. Silas har det fint men doktormanden kiggede lige på Peter, der havde brokket sig over smerter. Jeps - manden havde mellemørebetændelse. Selvom det er træls var vi glade for at Silas intet fejlede.

Så i dag har jeg været ved lægen med Silas endnu engang for at få tjekket hans ører. Han har lidt væske men det er på tilbagetog. Til gengæld er det så min tur. Jeg har fået øregangsbetændelse. Har aldrig hørt om det men det gør s**** ondt.

Så nu er Peter og jeg enige om at nu vil vi ikke tage til lægen og få tjekket Silas ører mere. Det er jo altid far eller mor den er gal med i stedet.

hvor træls!

sjovt nok, så er jeg begyndt at have ondt i mit højre øre efter at Nikoline har haft alt det øre halløj... de siger jo at det er en virus som skaber MØB, tror sgu den har smittet mig....

Anmeld

1. juni 2010

Barbamama

iln skriver:

Gudskelov har jeg ikke mellemørebetændelse men skal love for det her også gør ondt. Jeg kunne vælge ml. øredråber og pencillin. Pencillinen kan give nogle bivirkninger og tør ikke tage chancen lige op til brylluppet så valgte øredråberne. Håber de hjælper lige så hurtigt.

Ja det synes jeg det plejer at gøre. Heldigvis.

Anmeld

1. juni 2010

lion

Hvor "sjovt" at der er jer der ender med at være syge efter i er der for at få lillemanden tjekket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.