Hvor hun dog bare vokser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
13 svar
0 synes godt om
31. maj 2010

Karo

Jeg har måtte ned i gemmerne og finde alt frem af tøj jeg har i str 62 for Ida kan ikke længere være i str. 56. Da jeg ikke har så meget er jeg gået på jagt efter nyt tøj til hende, men jeg syndes ikke rigtigt jeg har tiden til det iøjeblikket.

Børnenes farmor ringede tidligere i dag og jeg fortalte at hun nu var vokset endnu mere og at hun ikke kan passe sit tøj mere. Hun fortalte at hun stadig har en smule tøj tilbage i str 62 i forretningen (jeg troede det hele var solgt) og at hun vil tage det med til mig imorgen så jeg kan se om det er noget jeg kan li Så jeg glæder mig rigtigt meget til at kunne få noget mere tøj til Ida så jeg ikke skal vaske tøj hver anden dag.

Og så må jeg ellers ud og kigge på noget mere tøj til hende. Nu er jeg ikke så meget inde i pige tøj, så er der nogle der kan anbefale nogle gode forretninger der har pænt tøj til piger (gerne internetforretninger)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

ChatH

Karo skriver:

Jeg har måtte ned i gemmerne og finde alt frem af tøj jeg har i str 62 for Ida kan ikke længere være i str. 56. Da jeg ikke har så meget er jeg gået på jagt efter nyt tøj til hende, men jeg syndes ikke rigtigt jeg har tiden til det iøjeblikket.

Børnenes farmor ringede tidligere i dag og jeg fortalte at hun nu var vokset endnu mere og at hun ikke kan passe sit tøj mere. Hun fortalte at hun stadig har en smule tøj tilbage i str 62 i forretningen (jeg troede det hele var solgt) og at hun vil tage det med til mig imorgen så jeg kan se om det er noget jeg kan li Så jeg glæder mig rigtigt meget til at kunne få noget mere tøj til Ida så jeg ikke skal vaske tøj hver anden dag.

Og så må jeg ellers ud og kigge på noget mere tøj til hende. Nu er jeg ikke så meget inde i pige tøj, så er der nogle der kan anbefale nogle gode forretninger der har pænt tøj til piger (gerne internetforretninger)

Ihh det går bare stærkt!! jeg har købt en del på smaahjerter.dk synes det er super fedt og de har en outlet side med op til 70% så der kan man godt lave nogen gode handler Skal det være nyt eller også brugt?

Anmeld

31. maj 2010

Karo

Chatarina skriver:

Ihh det går bare stærkt!! jeg har købt en del på smaahjerter.dk synes det er super fedt og de har en outlet side med op til 70% så der kan man godt lave nogen gode handler Skal det være nyt eller også brugt?

Det må godt være brugt, bare det er i pæn stand.

Anmeld

31. maj 2010

Ida.

Prøv at se her:

https://www.baby.dk/debat/47599pi1/toej/babytoej-str-62-pige.aspx

Jeg har en del til salg - det er velholdt og ikke dyrt 

Anmeld

31. maj 2010

Karo

idamaria83 skriver:

Prøv at se her:

https://www.baby.dk/debat/47599pi1/toej/babytoej-str-62-pige.aspx

Jeg har en del til salg - det er velholdt og ikke dyrt 

Orv det kunne godt være der er noget. Kigger på det senere når børnene sover, for hver gang jeg prøver på at tælle nummre er der en der kommer og afbryder

Anmeld

31. maj 2010

Dictes mor

Det er bare vildt, hvor hurtigt det går. Dicte er oppe i str. 68 i natdragter, det synes jeg er fuldstændigt vildt. Hun kan godt lige slappe lidt af. Man skulle jo nærmest tro, at det er ren substral hun får at spise

Anmeld

31. maj 2010

LIZO

jeg køber hos name it.. synes de har et fedt udvalg. os til de lidt størrer.. og så er de ikke sååå dyre som de andre--

Anmeld

31. maj 2010

anna-jonas

Karo skriver:

Der er kæmpe udsalg ved pomp de lux. De har vist tøj ned i de små str.

Har selv købt for 800 kr. forleden, og fik virkelig meget tøj for pengene.

Anmeld

31. maj 2010

anna-jonas

Jeg har også en del velholdt tøj...................men meget af det er i lidt større str. men jeg kan godt lige tjekke, og sende et par billeder afsted, hvis det har interesse??

Anmeld

31. maj 2010

Ida.

Karo skriver:

Orv det kunne godt være der er noget. Kigger på det senere når børnene sover, for hver gang jeg prøver på at tælle nummre er der en der kommer og afbryder

Hehe - det er altså også uoverskueligt med alle de billeder ellers kan du finde mig på trendsales brugernavn ida_maria....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.