Vuggestue start:) og job.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. maj 2010

nannanadja

Ja så er min basel slutom 15 dage og imorgen starter Romeo i vuggestue.. er helt spændt på hvordan det hele skal komme til at gå mht at køre ham ind osv.. kan jeg mon undvære ham

så har jeg søgt job de sidste 3 måneder i håb om jeg kunne få noget , for vil ikke være på kontanthjælp, jeg ville ud og igang efter de hårde år vi har haft...   så idag ringede en jeg har været til job samtale hos...og YES jeg skal starte hos ham... det er for unge autister 16-20 årige så det blir så spændende..

men nu er det dagen imorgen der tæller... hvordan gik det  med jeres børn da i skulle køre dem ind?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Lady Marion <3

Uhh det har været hårdt med Alexander   Han fik også reddet sig en masse sygdom i indkøringsperioden så det har været besværligt at få ham kørt rigtigt ind .. Nu går det super godt og han er endelig blevet rask men det er også ca 2 ½ måned siden vi fik pladsen ,,  Krydser fingre for det går nemmere hos jer og tillykke med jobbet .

Anmeld

1. juni 2010

ML

Det skal nok gå fint!

Min mand havde barsel og stod derfor for indkøring i vuggestuen. Det tror jeg  var meget godt for jeg har godt nok haft svært ved at gå fra min lille dreng nogle gange. Tror jeg egentlig også min mand har, han har bare ikke fortalt om det...

Men vores dreng to det rigtig fint og nød at lære en hel masse ny og omgås andre børn og voksne så intens. Årstiden er jo også god,med meget tid ude og knap så meget sygdom som om vinteren. Held og lykke med det!

Anmeld

1. juni 2010

MinWilliam

ville lige ønske dig stort tillykke med jobet

Anmeld

1. juni 2010

nannanadja

Dorthemuzz skriver:

ville lige ønske dig stort tillykke med jobet

tak tak..blir dejligt at komme lidt igang igen

Anmeld

1. juni 2010

nannanadja

så er første dag overstået i vuggestuen...det gik rigtig godt men jeg var der også hele tiden    hele denne uge blir jeg hos ham et par timer også i næste uge skal jeg prøve og gå en.-to timer og se hvordan det går...så skal han sove der i næste uge....  man er jo lidt nervøs men det skal jo nok gå...det gør det jo med alle de andres børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.