Ja, vi tager en tur mere på Hillerød. Vi var udemærket tilfredse sidste gang, selv om det var fødslen hvor alt bare gik galt...
Jeg tvivler på at de gør noget stort nummer ud af det - andet end måske lidt ekstra overvågning. Og så muligvis ve-droppet.
De fortalte mig at grunden til at de har sådan nogle samtaler som standard hvis du har fået KS tidligere, var at en temmelig stor procentdel af folk der har fået KS tidligere, også vil have den 2. gang, så derfor vil man gerne snakke med dem om hvorfor og prøve at overbevise dem om at en naturlig fødsel er bedst.
Jeg nåede jo så at have veer i 16 timer sidst, så jeg ved godt hvad jeg går ind til, men jeg ved også hvor ondt KS gør efterfølgende, og hvos svært det var at tage sig af en nyfødt, når man dårligt kan vende sig i sengen.
Jeg satser på at det efterfølgende forløb bliver nemmere med en naturlig fødsel.
Jeg har dog aftalt med dem at jeg ikke vil sættes i gang denne gang. Jeg tror at KS'et var så hårdt ved mig var pga. 4 døgns igangsættelse og 16 timer med ve-storm. Jeg anede dårligt hvad jeg hed til sidst, og den epi jeg fik virkede overhovedet ikke.
Denne gang prøver jeg at undgå for mange slanger, ledninger, bælter, snore og drop og hvad de ellers havde fået viklet mig ind i. Jeg vil kunne bevæge mig, så jeg ikke får så mange kramper.
Anmeld