scanning 6+5?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.161 visninger
15 svar
0 synes godt om
31. maj 2010

DK

Vi havde jo en tid til en tidlig scanning d. 14/6, men vi blev enige om at der sleet ikke var nogen grund til at vente sååå længe med at komme ind og se hjerteblink!

Så nu har vi ændret vores tid til på onsdag hvor jeg er 6+5. Og vi glæææder os.

Men nu bliver jeg så i tvivl om hvorvidt man kan være helt sikker på at se hjerteblink der? Jeg ville blive så deprimeret og nervøs hvis man ikke kan se hjerteblink, også selv om de siger alt er fint det bare er for tidligt...

Så jer der har fået tidlige scanninger, hvor langt i jeres graviditet var i og kunne i se hjerteblink?

Knus Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

VIPpigen

Jeg blev scannet tidligt, men jeg var så 8+6, og der kunne man sagtens se der var liv. Men du er 14 dage tidligere på den, så må være dig svar skyldig. Men har hørt andre har set det tidligere

Anmeld

31. maj 2010

Nadia&Daniel

Jeg så det første til NF - der var jeg 12 uger. Det var den første scanning jeg var til..

Anmeld

31. maj 2010

thessemarie

Jeg blev scannet 7+2 i følge scanningen, og der var fuld knald på det bette hjerte...

Anmeld

31. maj 2010

saxa

Har ikke selv været til en tidlig scanning, men har en veninde der var inde til en tidlig scanning - uge 6. Der så de hjerteblink fra et foster. Da de kom til NF var der pludselig hjerteblink fra to fostre.. Så hun har to dejlige drenge idag.. Men tror det er lidt forskelligt, for som sagt så de kun hjerteblink fra det ene foster til den tidlige scanning..

Anmeld

31. maj 2010

Mettemus

Hej hej

Jeg blev scannet hvad vi troede var 6+6, men blev rykket tilbage til 6+2, og der kunne man fint se det lille hjerte blinke.

Held og lykke! Det er jo lige om lidt...

Anmeld

31. maj 2010

Laulund87

Jeg blev skannet da jeg var 5+0 og jeg kunne sagtens se hjerteblink.

Anmeld

31. maj 2010

DK

Dejligt at mange kunne se hjerteblink så tidligt!

Så vil jeg bare glæde mig til vi skal afsted!

Anmeld

31. maj 2010

MoarTil4

DK skriver:

Vi havde jo en tid til en tidlig scanning d. 14/6, men vi blev enige om at der sleet ikke var nogen grund til at vente sååå længe med at komme ind og se hjerteblink!

Men nu bliver jeg så i tvivl om hvorvidt man kan være helt sikker på at se hjerteblink der? Jeg ville blive så deprimeret og nervøs hvis man ikke kan se hjerteblink, også selv om de siger alt er fint det bare er for tidligt...

Så jer der har fået tidlige scanninger, hvor langt i jeres graviditet var i og kunne i se hjerteblink?

Knus Ditte

ved min sidste graviditet blev jeg også skannet ca. uge 6+5 - der kunne jeg se fostret som en lille klump men intet hjerteblink.

da jeg blev skannet igen ca. uge 8+0 var der hjerte blink -

Anmeld

31. maj 2010

SilleElisa

DK skriver:

Knus Ditte

Ååååh jeg glæder mig til at få en sms frk.!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.