1 års fødselsdag med dagplejen - hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan fejrede du dit barns 1 års fødselsdag med dagplejen)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.911 visninger
7 svar
1 synes godt om
31. maj 2010

CamiRon

Ja om 15 dage bliver min lille pige 1 år og det skal jo fejres.  Vil gerne fejre det med dagplejen også, men kan ikke helt finde ud af hvordan jeg skal gøre det. Dagplejemor siger at vi bare gør det som jeg gerne vil... Hvad gjorde i og hvorfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

NinaNymannMadsen

kikker med her da min datter fylder et år om 27 dage. og ved heller ikke hvordan vi skal fejre det med dagplejen

Anmeld

31. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har ikke holdt fødselsdag hjemme for Luka og Lina. Vi har valgt, at holde det i vuggestuen. Vi har kostpolitik (også på fødselsdage holdt hjemme), så det er kun sund mad og frugt der serveres. Vi har begge gange købt lækkert frugt og skåret det ud hjemmefra og bagt boller. Jeg synes det er dejligt, at der er en kostpolitik, da der serveres for meget usundt til fødselsdagene og forældrene har det tit med, at skulle overgå hinanden.

Vi skal have vuggestuen hjem til juli inden, at Luka's starter i børnehave til august. Jeg håber på godt vejr, da de skal sidde ude i haven. Jeg har tænkt mig, at lave små frikadelle, agurke-stave, rugbrødshapser og andre små lækre ting

Kh. Katja

Anmeld

31. maj 2010

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

vi holdte theis 1 års fødselsdag i vuggestuen, han startede samme måned som han fyldte 1 år så syntes ikke han ville få noget ud af at få dem hjem på besøg, derfor havde vi en masse lækkert frugt med til alle børn, og vi blev om fejrede nede i vuggestuen.

da han blev 2 i år, havde vi inviteret vuggestuen hjem, de kan ikke tage alle med så derfor kom der 2 voksne med 6 børn, theis syntes det var rigtigt hyggeligt at de kunne leget med hans legetøj. jeg serverede pasta og kødsovs for alle da de i vuggestuen normalt får varmt mad til frokost, og så fik de et lille stykke is til decert. i theis vuggestuen har de ikke nogt imod at man serverer et lille stykke is men det er også den eneste form for sødt de respekterer.

Anmeld

31. maj 2010

hc=k

CamiRon skriver:

Ja om 15 dage bliver min lille pige 1 år og det skal jo fejres.  Vil gerne fejre det med dagplejen også, men kan ikke helt finde ud af hvordan jeg skal gøre det. Dagplejemor siger at vi bare gør det som jeg gerne vil... Hvad gjorde i og hvorfor?

Jeg stemte andet.

Vi holdt ikke noget med dagplejen, men de holdt uden os. Altså kun for børn.

Anmeld

31. maj 2010

TbCp

Da Liva blev 1 år inviterede jeg dagplejen herhjem. De bor lige 300 m fra os, så det var nemt for dem at gå herover

Jeg havde bagt boller og så var der en pakke rosiner og en figenstang til hver. Det var rigeligt og de havde mere travlt med at lege

Anmeld

8. juni 2010

Ginger

Jeg har lige stået i samme situation som dig, David blev 1 år, og hvad så nede i dagplejen?!  Men da Davids fødselsdag faldt på en søndag, og der ikke kom noget udspil fra dagplejemoren så valgte vi bare at fejre med familien.  Hvis han skulle have været i dp på dagen ville jeg nok have bagt en kage  og givet ham med...jeg vidste slet ikke det var en option at invitere hele dagplejen hjem

Anmeld

8. juni 2010

HDA2311

Da Sebastian fyldt år inviterede vi dagpleje hjem til os, da vi bor i gå afstand der fra. Jeg havde bagt boller og en lille kagemand og alle legede og hyggede. Han havde fødselsdag på en søndag, så for dagplejen holdt vi det fredagen før og så for familien på dagen.

Havde vi ikke boet i gå afstand fra dagplejen, havde vi nok holdt det hos hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.