Udbetaling af dagpenge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2010

saxa

noname skriver:

Er det ikke noget med at de betaler bagud???

Kan ikke huske det, det er længe siden jeg har været på dagpenge...

Jo de bliver betalt bagud..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Stumpen

De bliver betalt hver torsdag -man får for en uge ad gangen også på barsel..

Anmeld

31. maj 2010

Maddox

Stumpen skriver:

De bliver betalt hver torsdag -man får for en uge ad gangen også på barsel..

Hmm... det må være forskelligt så.. Jeg får supplerende dagpenge nu, og fik barselsdagpenge, da jeg var på barsel, og jeg får dem kun udbetalt én gang om mdr. altså den sidste torsdag i måneden, som flere skriver

Anmeld

31. maj 2010

Anne85

Solajma skriver:

Hmm... det må være forskelligt så.. Jeg får supplerende dagpenge nu, og fik barselsdagpenge, da jeg var på barsel, og jeg får dem kun udbetalt én gang om mdr. altså den sidste torsdag i måneden, som flere skriver

Så fik jeg løst mysteriet - de havde åbenbart ikke fået registreret mig som ledig.

Nå men jeg fik også at vide af hende at dagpenge udbetales en gang i måneden - den sidste torsdag i hver måned (opgøres om søndagen). Så fordi jeg ikke fik sidste torsdag får jeg på torsdag, og så igen d. 24. juni, 29. juli osv osv...

Anmeld

31. maj 2010

Maddox

Anne85 skriver:

Så fik jeg løst mysteriet - de havde åbenbart ikke fået registreret mig som ledig.

Nå men jeg fik også at vide af hende at dagpenge udbetales en gang i måneden - den sidste torsdag i hver måned (opgøres om søndagen). Så fordi jeg ikke fik sidste torsdag får jeg på torsdag, og så igen d. 24. juni, 29. juli osv osv...

Godt at du fik løst mysteriet... De er nogle gange nogle hoveder til at få sådan nogle ting iorden  Jeg har også måttet hive fat i dem, op til flere gange, fordi de ikke havde orden i deres shit

F.eks havde de snydt mig for hele Marts måned  Fordi de ikke lige havde registreret, at jeg havde indsendt den frigørelsesattest, de havde forlangt  "Hov, det var en fejl!" siger damen, da jeg ringer ind... Ja, hov!!! Hvis ikke jeg havde været obs på det, havde jeg slet ikke fået nogle penge

Anmeld

31. maj 2010

Mira0911

Anne85 skriver:

ARGH!! Mit vikariat udløb pr. 1. maj - og jeg skal dermed ha barselsdagpenge fra kommunen her fra juni... men der er ikke kommet noget på min konto. Hmmm... udbetales det ikke den sidste bankdag i måneden som alt andet??

Da jeg var på barsel, fik jeg dem altid sidste hverdag i måneden...

Måske du skal ringe til afdelingen og høre hvorfor der ikke er kommet noget...

Anmeld

31. maj 2010

Anne85

MoarJ skriver:

Da jeg var på barsel, fik jeg dem altid sidste hverdag i måneden...

Måske du skal ringe til afdelingen og høre hvorfor der ikke er kommet noget...

Mysteriet er løst (se længere oppe)...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.