Den der med en ulykke kommer sjællendt alene.. :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. maj 2010

vingummibamse

og det har den bestemt ikke gjort her hjemme...

først en HELVEDS masse bøvl med min søns far...

der ud over har vi så lige fået brev i lørdags om at vores husleje stiger til september med 1300 kr.

så vores husleje blir 5200 pr måned for 68 pisse Km2..

så ja vi er blevet enig om at melde os ind i en ny boligforening og søge noget nyt...

har heldigvis nogle dejlige forældre som har tilbudt at låne os pengene til indskudet... men hold da op hvor er det træls altså..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

tb

vingummibamse skriver:

der ud over har vi så lige fået brev i lørdags om at vores husleje stiger til september med 1300 kr.

så ja vi er blevet enig om at melde os ind i en ny boligforening og søge noget nyt...

har heldigvis nogle dejlige forældre som har tilbudt at låne os pengene til indskudet... men hold da op hvor er det træls altså..

ej øv hvor surt!!! det var dælme os noget af en husleje stigning.. det er utroligt at de overhovedet kan få lov til at lave så stor en % stigning

håber snart i finder noget andet og lidt billigere..

kh tina

Anmeld

31. maj 2010

vingummibamse

selve huslejen stiger kun med 600 kr resten er vand, varme renovering og den slags.. syntes simpelthen at det er grotesk at vi skal til at betale så meget...

vi har 3 værelser fordelt på 68 km2 så vi har ikke lige frem en stor lejlighed... og ja lejligheden og området er bestemt ikke den husleje vejer...

Anmeld

31. maj 2010

sbs78

Ja det tænker jeg også, om det er helt lovligt med sådan en stor stigning. Synes jeg har hørt noget med at det er okay med ca 5% om året. Jeg ville prøve at tage fat i LLO.

Anmeld

31. maj 2010

wamse

vingummibamse skriver:

Wauw det var godt nok noget af en stigning, og har du undersøgt om man må sætte den så meget op? Synes jeg kan huske at der er en max % man må stige i husleje.

5200 for en lejlighed i den str lyder da også helt vildt.

Men det er da skønt at i kan få hjælp til indskudet, jeg kæmper nemlig lige selv med at skrabe sammen til et indskud

Anmeld

31. maj 2010

vingummibamse

sbs78 skriver:

Ja det tænker jeg også, om det er helt lovligt med sådan en stor stigning. Synes jeg har hørt noget med at det er okay med ca 5% om året. Jeg ville prøve at tage fat i LLO.

har slet ikke fået det undersøgt for anede faktisk ikke at der var regler for sådan noget.. men skal jeg da helt klart ha gjort..

Anmeld

31. maj 2010

vingummibamse

wamse skriver:

Wauw det var godt nok noget af en stigning, og har du undersøgt om man må sætte den så meget op? Synes jeg kan huske at der er en max % man må stige i husleje.

5200 for en lejlighed i den str lyder da også helt vildt.

Men det er da skønt at i kan få hjælp til indskudet, jeg kæmper nemlig lige selv med at skrabe sammen til et indskud

nej har ikke fået det undersøgt for vidst ikke der var regler for sådan noget...

ja kan da sige heldigvis for det... ville bare helst undgå at låne penge af mine forældre... men kan jo ende med ikke at ha et andet valg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.