Emilie 1 måned - billedspam :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2010

lululupo

Mette. skriver:

Tak !

Du må da også være lige op over Hvor bliver det skønt at bytte maven ud med baby. Jeg kan hvertfald godt huske hvor utålmodig man er!

jaaaaa uge 39 idag Kom så prinsessen!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Mettemus

Mette. skriver:

Tusind tak Hun bliver bare dejligere og dejligere for hver dag der går! Jeg glæder mig sådan til at følge med i din maves udvikling. Det er bare så spændende og stort det hele!

Hvor lyder det bare dejligt med jeres lille familie!

Jeg glæder mig også til min maves udvikling, der må gerne snart begynde at ske noget. Da jeg ikke hører til de slankeste i første omgang tvivler jeg dog på at der vil være noget at se de første mange uger. Må væbne mig med tålmodighed...

Anmeld

31. maj 2010

Mette.

lululupo skriver:

jaaaaa uge 39 idag Kom så prinsessen!!!!

Iiih, så er det jo bare lige om snart! Du får lige en maaasse ve-støv! hun kan jo godt se at komme ud nu så..

Jeg gik selv 8 dage over termin og dagene føles bare som uger Men inden man når at se sig om har man alligevel prinsessen i armene.

Anmeld

31. maj 2010

Mette.

Mettemus skriver:

Hvor lyder det bare dejligt med jeres lille familie!

Jeg glæder mig også til min maves udvikling, der må gerne snart begynde at ske noget. Da jeg ikke hører til de slankeste i første omgang tvivler jeg dog på at der vil være noget at se de første mange uger. Må væbne mig med tålmodighed...

Ja, man er utålmodig for at der skal ske noget, og når maven så er blevet så stor den er i vejen glæder man sig til at komme af med den .. Det er ikke nemt at gøre os tilfredse.

Jeg er/ var selv normal-vægtig og her skete der først noget omkring uge 16-17. Det tager laaaang tid første gang man er gravid Men tiden går pludselig hurtig også kommer maven jo.

Anmeld

31. maj 2010

lululupo

Mette. skriver:

Iiih, så er det jo bare lige om snart! Du får lige en maaasse ve-støv! hun kan jo godt se at komme ud nu så..

Jeg gik selv 8 dage over termin og dagene føles bare som uger Men inden man når at se sig om har man alligevel prinsessen i armene.

Uhhh tak, håber virkelig hun snart kommer for ja som du selv siger føles dagene som uger.... Og vil bare så gerne se og holde hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.