Thihi... Hvorfor er du på Baby.dk nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2010

Mira0911

Mig med maven skriver:

Nåååå lille mus dog. Er der ingen der kan finde ud af hvad der er i vejen? Er der intet der hjælper?

Sover hun i mellem, eller er hun pivende eller lign?

Hun sover imellem opkastende, hun sover ca. ½ - 45 min af gangen...

Jeg tænker det måske kunne være Reflux hun har... Nu er det kun slim der kommer op.. Når hun spiser, så spiser hun virkelig som et "svin"... Hvor vi bliver nød til at standse hende..

Hun er kun pivet under opkastene, når hun så er færdig, sover hun faktisk igen inden hun når at ligge sig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Mira0911

MoarJ skriver:

Hun sover imellem opkastende, hun sover ca. ½ - 45 min af gangen...

Jeg tænker det måske kunne være Reflux hun har... Nu er det kun slim der kommer op.. Når hun spiser, så spiser hun virkelig som et "svin"... Hvor vi bliver nød til at standse hende..

Hun er kun pivet under opkastene, når hun så er færdig, sover hun faktisk igen inden hun når at ligge sig..

Jeg tænker også på om det kunne være noget af det hun har spist idag..

Blødkogt æg, rundstykker med smøreost, kiks med frugt, pølsehorn og rugbrød med leverpostej.. Umiddelbart vil jeg ikke mene der er noget der...

Anmeld

31. maj 2010

Mig med maven

Var lige inde og lure lidt på hvad det der reflux egentlig er, men jeg synes ikke at jeg kunne finde noget der kunne hjælpe på det...

Har i talt med læge? Hvad siger han/hun?

Anmeld

31. maj 2010

Mig med maven

MoarJ skriver:

Jeg tænker også på om det kunne være noget af det hun har spist idag..

Blødkogt æg, rundstykker med smøreost, kiks med frugt, pølsehorn og rugbrød med leverpostej.. Umiddelbart vil jeg ikke mene der er noget der...

Medmindre der er noget at det kun ikke kan tåle (som i bare ikke har opdaget endnu) kan jeg da heller ikke se, hvilket af det, der skulle være skyld i at hun bliver så dårlig...

Ellers kan du jo skrive ned hvad hun har fået, og på den måde "holde øje" med hvornår hun igen bliver dårlig, og se om der er et mønster!

Anmeld

31. maj 2010

Mira0911

Mig med maven skriver:

Medmindre der er noget at det kun ikke kan tåle (som i bare ikke har opdaget endnu) kan jeg da heller ikke se, hvilket af det, der skulle være skyld i at hun bliver så dårlig...

Ellers kan du jo skrive ned hvad hun har fået, og på den måde "holde øje" med hvornår hun igen bliver dårlig, og se om der er et mønster!

Ja det må jeg gøre, det er hvert fald en super idé, så man selv kan følge med i det...

Håber nu at vi snart kan gå i seng.. Hun sover rimelig tungt, og så kan jeg bare lige ligge hende i hendes seng, og liste i seng selv...

Anmeld

31. maj 2010

Mig med maven

GUD NEJ klokken er 03.32.

Jeg er også den der er kravlet i seng. MOJN!

- God bedring med hende!

Anmeld

31. maj 2010

Mira0911

Mig med maven skriver:

GUD NEJ klokken er 03.32.

Jeg er også den der er kravlet i seng. MOJN!

- God bedring med hende!

Heh ja kl. er sq pludselig mange... Vi lister også ligeså stille nu... Vi prøver hvert fald...

Godnat..

Mange tak skal du have..

Anmeld

31. maj 2010

june1987

prøver at på at vågne har lige afl. begge min tøser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.