Jeg har en lædersofa, der stinker langt væk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.086 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. maj 2010

Mira0911

Af bræk.. Hvordan får jeg den lugt væk?

Min kære datter har lige overbrækket sofaen og den stinker rent ud sagt.. har tørret den af med vand og sæbe, det hjælper bare ikke..

Nogen der har råd eller idéer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

grinny

MoarJ skriver:

Min kære datter har lige overbrækket sofaen og den stinker rent ud sagt.. har tørret den af med vand og sæbe, det hjælper bare ikke..

Ved ikke om det er til lugt eller til pletter, så det er ikke sikkert du kan bruge mit råd, men er der ikke noget med at man kan bruge kartoffelmel?

Anmeld

30. maj 2010

Mira0911

grinny skriver:

Ved ikke om det er til lugt eller til pletter, så det er ikke sikkert du kan bruge mit råd, men er der ikke noget med at man kan bruge kartoffelmel?

Det ved jeg faktisk ikke det kan bruges på sofaen... Kender godt tippet til pletter... Har ikke kartoffelmel hjemme... Øv øv..

Og hun har lige kastet op igen udover det hele..

Anmeld

30. maj 2010

K&S

MoarJ skriver:

Hej hej

Jeg ved ikke om det vil tage lugten helt, men prøv at vaske med rodalon (blandet med vand 1dl til 1l vand) - det har hjulpet herhjemme, hvis der har været uheld med nevøer og niecer...! Du skal bare huske at vaske efter med rent vand

Håber din datter får det bedre og at du får lugten væk

Anmeld

30. maj 2010

Mira0911

K&S skriver:

Hej hej

Jeg ved ikke om det vil tage lugten helt, men prøv at vaske med rodalon (blandet med vand 1dl til 1l vand) - det har hjulpet herhjemme, hvis der har været uheld med nevøer og niecer...! Du skal bare huske at vaske efter med rent vand

Ih tak.. det må prøves... Jeg takker for rådet... :O)

Håber hun bliver frisk.. Vi blev hurtige enige om at hun ikke skal i dp i morgen, når hun kaster sådan op...

Anmeld

30. maj 2010

K&S

MoarJ skriver:

Ih tak.. det må prøves... Jeg takker for rådet... :O)

Håber hun bliver frisk.. Vi blev hurtige enige om at hun ikke skal i dp i morgen, når hun kaster sådan op...

det var skam så lidt...!

Anmeld

31. maj 2010

Soap

Rodalon uden tvivl 

Vær obs på at der både findes en til indenfor og udenfor 

Og så skal du nok give den en omgang læderfedt bagefter så blir den fin igen 

Anmeld

31. maj 2010

Skouboe

Jeg tilslutter mig koret vedr. indendørs Rodalon. Det er et mirakelmiddel til lugt og bakterier.

Anmeld

31. maj 2010

klmf

K&S skriver:

Hej hej

Jeg bruger også Rodalon til alt, hvor jeg skal have fjernet lugt eller mug osv.

Lige når det er en lædersofa, er det måske en god ide at prøve et sted, man ikke ser, for at teste hvor dan det virker på læderet.

Held og lykke med det

Anmeld

31. maj 2010

L-Mortil3

Skråler i takt med koret

Jeg bruger jævnligt indendørs rodalon til vores sorte læder sofa!

Det er simpelthen det eneste der kan fjerne lugten fra gylp, bræk m.m.m. Vores har ikke taget skade overhovedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.