Min krop er gået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. maj 2010

Anonym trådstarter

Hej de damer..

Jeg er ærligtalt forvirret over min krops opførsel i øjeblikket. Fordi:

Jeg har altid fået min men mellem d. 8.-9. i hver mdr., i Maj kom den først d. 12. Den lignede intet i forhold til hvad den ellers er. Jeg tog intet smertestillende og blødte faktisk kun i 2½ dag. Der er store blodåre på mine bryster som i øvrigt er blevet større.

Kan jeg godt være gravid? - jeg mener nu når jeg har blødt? BTW, så plet bløder jeg ind i mellem, hvilket jeg heller ikke plejer og gøre..

Håber nogen kan hjælpe lidt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Anonym trådstarter

ingen der ved noget?

Anmeld

31. maj 2010

VIPpigen

Anonym skriver:

Hej de damer..

Jeg er ærligtalt forvirret over min krops opførsel i øjeblikket. Fordi:

Jeg har altid fået min men mellem d. 8.-9. i hver mdr., i Maj kom den først d. 12. Den lignede intet i forhold til hvad den ellers er. Jeg tog intet smertestillende og blødte faktisk kun i 2½ dag. Der er store blodåre på mine bryster som i øvrigt er blevet større.

Kan jeg godt være gravid? - jeg mener nu når jeg har blødt? BTW, så plet bløder jeg ind i mellem, hvilket jeg heller ikke plejer og gøre..

Håber nogen kan hjælpe lidt..

Du kan godt værer gravid selvom du har haft mens, der er mange som går flere måneder før de finder ud af de er gravide, fordi de stadig havde mens. Men tør ikke svare på om du kan være gravid. Det kan en test eller lægen give dig det bedste svar på...

Anmeld

31. maj 2010

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Du kan godt værer gravid selvom du har haft mens, der er mange som går flere måneder før de finder ud af de er gravide, fordi de stadig havde mens. Men tør ikke svare på om du kan være gravid. Det kan en test eller lægen give dig det bedste svar på...

Okay. Mente nok at det kunne ske, men kæresten siger det ikke passer med mens og graviditet..

Anmeld

31. maj 2010

VIPpigen

Anonym skriver:

Okay. Mente nok at det kunne ske, men kæresten siger det ikke passer med mens og graviditet..

Det kan det sagtens, så prøv at teste, og ellers se tiden lidt an

Anmeld

31. maj 2010

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Det kan det sagtens, så prøv at teste, og ellers se tiden lidt an

jeg er skisme bare så nervøs.. er nød til og vente til mit barn skal til lægen, om ca 15 dage. gaaaab

Anmeld

31. maj 2010

VIPpigen

Anonym skriver:

jeg er skisme bare så nervøs.. er nød til og vente til mit barn skal til lægen, om ca 15 dage. gaaaab

Kan du ikke bare købe en hjemmetest??

Anmeld

31. maj 2010

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Kan du ikke bare købe en hjemmetest??

jo men hvis den så ikke viser positiv.. Men jeg er nød til og gøre det..

Jeg har kvalme nu og kan ikke spise morgenmad, der udover kan jeg ikke ligge på maven, det føles underligt..

Anmeld

31. maj 2010

VIPpigen

Anonym skriver:

jo men hvis den så ikke viser positiv.. Men jeg er nød til og gøre det..

Jeg har kvalme nu og kan ikke spise morgenmad, der udover kan jeg ikke ligge på maven, det føles underligt..

Syntes du skulle købe en hjemmetest, om den så viser negativ, så kan du da slappe lidt af indtil du skal til lægen hvis du stadig er i tvivl til den tid... Viser den positiv, så er det da super...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.