Urinvej gennem navlen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.962 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. maj 2010

Kristina V

Hej piger,

Min søn på knap 7 uger har en meget udstående navle. den væsker og er på størrelse med en ært. Har så været ved lægen med den, og hun mente det var en navle granulat (staves), og slet ikk en udstående navle som jeg troede. Det skulle være væv på væv, og fik derfor en henvisning til børneafd.

Vi var så deroppe i fredags, og blev tilset at 3 forskellige læger, og skal nu til en røngten med ham. De mener nemlig at han har en ekstra lille urinvej ud gennem navlen.

Hvis de viser sig på røngten at det er en ekstra urinvej skal den jo så opreres væk. Men er der nogle af jer skønne mødre som har hørt om dette før?

Kan ikke rigitg finde noget på nettet om det..

/Kristina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vil bare skrive at jeg har læst dit indlæg, men desværre aldrig har hørt om det før og derfor ikke kan svare dig...

Jeg håber lægerne finder ud af noget og at din lille prins ikke skal blive for påvirket af operation osv

Anmeld

31. maj 2010

Kristina V

anyone??

Anmeld

31. maj 2010

malunte

Min datter fik også en slags udposning på navlen, som minder om det du beskriver, da hun var nogle uger gammel.

Jeg har dog aldrig hørt om en ekstra urinvej gennem navlen.

Vi var hos lægen nogle gange for at få den fjernet, da det ville blive æstetisk grimt, når hun blev større, og da det jo var generende, at det blev ved at væske.

Den blev fjernet ved, at der blev smurt en slags ætsende væske på (kan ikke huske hvad det hed)- tror vi var der 4 gange med en uges mellemrum, inden den gik helt væk. Det var helt uproblematisk, da der ikke er nogen følelse i den lille udposning.

Jeg ved selvfølgelig ikke, om det er det samme med dit barn. Men hvis det nu forhåbentlig viser sig, at det ikke er en ekstra urinvej, så kunne det måske være det samme.

Håber det bedste, så I slipper for operation. 

Anmeld

31. maj 2010

Kristina V

malunte skriver:

Min datter fik også en slags udposning på navlen, som minder om det du beskriver, da hun var nogle uger gammel.

Jeg har dog aldrig hørt om en ekstra urinvej gennem navlen.

Vi var hos lægen nogle gange for at få den fjernet, da det ville blive æstetisk grimt, når hun blev større, og da det jo var generende, at det blev ved at væske.

Den blev fjernet ved, at der blev smurt en slags ætsende væske på (kan ikke huske hvad det hed)- tror vi var der 4 gange med en uges mellemrum, inden den gik helt væk. Det var helt uproblematisk, da der ikke er nogen følelse i den lille udposning.

Jeg ved selvfølgelig ikke, om det er det samme med dit barn. Men hvis det nu forhåbentlig viser sig, at det ikke er en ekstra urinvej, så kunne det måske være det samme.

Håber det bedste, så I slipper for operation. 

Lapis tror jeg næsten det hedder..

Det var nemlig det som jeg troede jeg skulle ske. Eller at de bandt en lille snørre rundt om, så den ville falde af..

Så håber da det viser sig at det også kun er det vi skal.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.