Spark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. maj 2010

Meilby

Hej piger

Jeg oplevede igår noget helt fantastisk - jeg lå på sofaen og pludselig mærkede jeg noget som virkede som 3 meget tydelige spark lige midt på maven under navlen

Det er første gang jeg mærker direkte spark, og vil høre om andre har oplevet at det bare lige pludseligt er meget tydeligt selvom man ikke har mærket andet en prikken og ikke direkte spark før?

Nu bliver jeg igen i tvivl om det virkelig var spark, men kan næsten ikke forstå hvad det ellers skulle være. Det føles som om bettemanden bankede direkte på, ingen prikken eller lignende

Knus en glad Pernille 20 +6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

Tina2

Det er helt sikkert spark :-) Tillykke med det, det er SÅ dejligt når de begynder med det.....

Jeg mærkede det også første gang meget tydeligt, og man tænker bare "hvorfor har jeg dog ikke mærket det før" :-)

Anmeld

30. maj 2010

Meilby

Tusind tak, og ja det er bare en fantastisk følelse <3

Jeg tænkte nemlig også, at det da var mærkeligt at jeg ikke havde mærket noget før, når det pludselig var så tydeligt

Anmeld

30. maj 2010

Tina2

Meilby skriver:

Tusind tak, og ja det er bare en fantastisk følelse <3

Jeg tænkte nemlig også, at det da var mærkeligt at jeg ikke havde mærket noget før, når det pludselig var så tydeligt

Ja og det bli'r mere og mere tydeligt:-) Jeg har en moderkage der ligger forrest som de to første gange, så jeg skulle mærke godt efter i starten, men nu mærker jeg det meget tydeligt.

Har mærket alle tre børn tidligt trods moderkagen ligger hvor den gør... Uge 17, 16 og 17....

Anmeld

31. maj 2010

Meilby

Okey, det er bare skønt Nu er jeg slet ikke i tvivl mere, igår da jeg kom i seng sparkede og sparkede han på livet løs Det bar skønt! <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.