Skive festival

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hvem skal afsted? Jeg skal sammen med manden og måske en veninde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

YES,jeg skal!Skal kun se Rammstein,og jeg glæder mig helt vildt!

Anmeld

30. maj 2010

Pernilleh skriver:

YES,jeg skal!Skal kun se Rammstein,og jeg glæder mig helt vildt!

Nå ja de er begyndt på de der en dags billetter. Synes det er rigtig smart, for både festivalsgængere og dem selvf. Må være en stor fordel for dem som kun vil se et band, eller ikke har tid til en hel festival - især når det ligger i eksamensperioden.

Anmeld

30. maj 2010

Mira0911

Måske vi kigger en tur op... Kommer jo derfra...

Anmeld

30. maj 2010

saxa

Har nogle fætre og kusiner der har "plaget" os om at tage med.. Men har ikke helt bestemt det endnu.. Har ikke engang sat mig ind i hvem der spiller..

Anmeld

30. maj 2010

MoarJ skriver:

Måske vi kigger en tur op... Kommer jo derfra...

Jeg tager med fordi manden skal afsted, og var med sidste år. Det er nu meget hyggeligt. Er ellers mest til Roskilde, men det er hammer dyrt, og løber op i mere, end Skive + transport. Har jo ik så langt til Roskilde.

Heldigvis kan vi bo hos familie og venner, så det hjælper jo selvf. også på prisen. Og så var jeg så heldig at finde billige billetter, for ellers havde vi ikke haft råd.

Hvilke bands vil du gerne se? Synes egentlig programmet er ok, ikke fantastisk, men til gengæld godt fordelt ud.

Anmeld

30. maj 2010

saxi skriver:

Har nogle fætre og kusiner der har "plaget" os om at tage med.. Men har ikke helt bestemt det endnu.. Har ikke engang sat mig ind i hvem der spiller..

Det er en meget hyggelig festival. Middelstor og i fine omgivelser.

Du skal da lige tjekke der ud: skivefestival.dk

Der kommer Green Day, Rammstein, Dizzy Mizz Lizzy, Mew, The Raveonettes, Kashmir, The Storm, Magtens Korridorer, Kato, Big fat snake, C.V. Jørgensen, Selvmord, Dúné, Nephew og mange mange andre.

Anmeld

30. maj 2010

Mira0911

Alexis skriver:

Jeg tager med fordi manden skal afsted, og var med sidste år. Det er nu meget hyggeligt. Er ellers mest til Roskilde, men det er hammer dyrt, og løber op i mere, end Skive + transport. Har jo ik så langt til Roskilde.

Heldigvis kan vi bo hos familie og venner, så det hjælper jo selvf. også på prisen. Og så var jeg så heldig at finde billige billetter, for ellers havde vi ikke haft råd.

Hvilke bands vil du gerne se? Synes egentlig programmet er ok, ikke fantastisk, men til gengæld godt fordelt ud.

Nu ikke fordi, vi skal ind... Vi plejer at gå en tur i området... Og se fyrværkeriet den sidste aften...

Har ikke lige set hvad der kommer af bands...

Anmeld

30. maj 2010

MoarJ skriver:

Nu ikke fordi, vi skal ind... Vi plejer at gå en tur i området... Og se fyrværkeriet den sidste aften...

Har ikke lige set hvad der kommer af bands...

Ah ok, jamen det er da sikkert hyggeligt. Fyrværkeriet er sikkert synligt laaangt væk. Der er jo vildt god stemning dernede, så man kan jo ikke andet end blive glad.

Anmeld

30. maj 2010

Mira0911

Alexis skriver:

Ah ok, jamen det er da sikkert hyggeligt. Fyrværkeriet er sikkert synligt laaangt væk. Der er jo vildt god stemning dernede, så man kan jo ikke andet end blive glad.

Vi skal hvert fald lige have snakket om, om vi tager derop en tur...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.