Kan du lide super lækre lys og stager i god kvalitet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.190 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. maj 2010

Stine85

Så skal du da holde et HomeParty

PartyLite sælger lys (Både med og uden duft) og stager i en super dejlig kvalitet.

Lysene er er af ren voks, så der er INGEN skadelige stoffer i.. De er alle gennemfarvet, hvilket gør dem så meget flottere når de brænder.

Som værtinde ved et PartyLite party er der ovenikøbet også mulighed for at få nogle af de fine ting kvit og frit

Så bor du i Nordsjælland og kunne du tænke dig at holde et party?? Så send mig en besked, så kommer jeg hjem til dig med en masse smukke stager og lys...... Og selvfølgelig et håb om en hyggelig stund med dig, din familie, veninder, mødregruppe eller kollegaer

Med Venlig Hilsen

Stine

Selvstændig PartyLite konsulent

www.partylite.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

Stine85

Smider den lige op en gang

Anmeld

30. maj 2010

Lullaby

Jo tak. Men jeg synes at I tager meget overpris  

Anmeld

30. maj 2010

grinny

Jeg elsker PartyLite!

Mit hjem er fyldt med det, både lys og lysestager.

Glæder mig til et nyt katalog til august

Anmeld

30. maj 2010

L-Mortil3

Jeg har masser af PartyLite lys, ELSKER dem, det jeg synes er mest fantastisk er at de ikke bliver varmere end 60grader (fyrfad) og det mp jeg sige beroliger meget når man har en hund der vimser rundt, og snart en pilfinger...

Ville da bare lige indskyde at JEG føler jeg virkelig får noget for pengene, så hvis i har tid så er sådan en party bestemt en god ting

Anmeld

30. maj 2010

Stine85

MorpåSjælland skriver:

Jo tak. Men jeg synes at I tager meget overpris  

Vil kun give ret i at det er mange penge.... Men netop derfor man skal være værtinde.... Eller endnu bedre..... konsulent

Anmeld

30. maj 2010

Stine85

grinny skriver:

Jeg elsker PartyLite!

Mit hjem er fyldt med det, både lys og lysestager.

Glæder mig til et nyt katalog til august

Det kan jeg gtodt forstå... Det gør jeg også selv

Anmeld

30. maj 2010

Stine85

Line&Liam skriver:

Jeg har masser af PartyLite lys, ELSKER dem, det jeg synes er mest fantastisk er at de ikke bliver varmere end 60grader (fyrfad) og det mp jeg sige beroliger meget når man har en hund der vimser rundt, og snart en pilfinger...

Ville da bare lige indskyde at JEG føler jeg virkelig får noget for pengene, så hvis i har tid så er sådan en party bestemt en god ting

Mange tak for de fine ord om PartyLite.....

Har man først prøvet de lys, kan man ikke undvære dem

Og ja det er lækkert at de brænder ved kun 60 gr. Gør jo også at de kan stå i fx en rumdeler, uden at lave sorte mærker

Anmeld

30. maj 2010

L-Mortil3

Stine85 skriver:

Mange tak for de fine ord om PartyLite.....

Har man først prøvet de lys, kan man ikke undvære dem

Og ja det er lækkert at de brænder ved kun 60 gr. Gør jo også at de kan stå i fx en rumdeler, uden at lave sorte mærker

Præcis, GULD lys! Jeg må også snart selv have holdt et party herovre i det mørke jylland, for mange af mine flotte vaser gik til i flytningen.

Og det pryder jo så smukt

Anmeld

30. maj 2010

Stine85

Line&Liam skriver:

Præcis, GULD lys! Jeg må også snart selv have holdt et party herovre i det mørke jylland, for mange af mine flotte vaser gik til i flytningen.

Og det pryder jo så smukt

Er da ked af at dine stager er gået i stykker...

Men ønsker dig da held og lykke med dit kommende party

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.