Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kunne godt tænke mig at høre om I ville stemme det samme i dag som I gjorde sidste gang, hvis der var valg nu.
Hvorfor eller hvorfor ikke?
Jeg tror næsten jeg ville rykke endnu et hak og måske ikke stemme som jeg gjode sidst...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja jeg vil stemme det samme som sidst Fordi jeg mener at de står inde for meget af det jeg selv står inde for og ikke har fået lov til at vise om de kan føre deres løfter og gode intentioner ud i livet
JEP og lægger ikke skjul på at jeg er meget træt af den nuværende mig mig mig og mine venner regering.
Jeg regner med at stemme det samme, da jeg føler det er det parti som jeg er enig med i flest sammenhæng, og jeg synes de har gjort det godt.
Er faktisk blevet helt vild utilfreds med det parti jeg stemmer på normalt.. Dog synes jeg heller ikke der er nogle af de andre partier som gør det bedre.. Hvis jeg skulle stemme nu og her ville det blive blankt..
Ja det ville jeg ;-)
Nej, jeg kommer ikke til at stemme på det samme som jeg gjorde sidst. Det var første gang jeg stemte, og havde ikke sat mig særlig meget ind i det. Men det har ændret sig siden.
ville stemme det samme især efter jeg har fået barn er de værdier mit parti har,meget værd for mig
Ja jeg holder med mit parti til det sidste Men jeg kunne heller aldrig drømme om at stemme VKO!
Ja jeg stemmer det samme..... Den regering vi har nu skal YT!!!!! Stemte faktisk til den side engang, men det sluttede sidst der var valg, hvor jeg skiftede side....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128