blomsterudstikkere og lign.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.226 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. maj 2010

roenlund

Så har jeg fået lavet min første kage som jeg sandelig ikke håber bliver den sidste... jeg er blevet lidt bidt, og har så brugt noget tid på at surfe nettet for at finde ud af hvad jeg kan købe for at gøre pynten på de næste mere spændende, men jeg synes det er svært ud fra billeder af forme at se hvordand et ser ud bagefter....

1. Spørgesmål: hvor køber i forme, blomsterudstikkere, pastafarve og lign. har hørt der skulle være nogle gode sider fra Holland men kan ikke finde dem.

2. spørgesmål: hvilke udstikkere eller lign har i?? meget gerne med billeder både af udstikkerne/prægere og hvad de kan lave...

Så kan det være jeg kan få brugt nogle penge og komme igang.

Venlig Hilsen Mia 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

mariamiss6

billede

Anmeld

30. maj 2010

mariamiss6

Så har jeg fået lavet min første kage som jeg sandelig ikke håber bliver den sidste... jeg er blevet lidt bidt, og har så brugt noget tid på at surfe nettet for at finde ud af hvad jeg kan købe for at gøre pynten på de næste mere spændende, men jeg synes det er svært ud fra billeder af forme at se hvordand et ser ud bagefter....

1. Spørgesmål: hvor køber i forme, blomsterudstikkere, pastafarve og lign. har hørt der skulle være nogle gode sider fra Holland men kan ikke finde dem.

2. spørgesmål: hvilke udstikkere eller lign har i?? meget gerne med billeder både af udstikkerne/prægere og hvad de kan lave...

Venlig Hilsen Mia 

og links til sider, i England i hvert fald, kan du finde under den dertil oprettede tråd i kageklubben... tror den hedder tips tricks og links

Og jeg har de der sjove bogstaver, almindelige bogstaver.

sommefugle plunger cutters

Og 2 forskellige blomser plunger cutters....

Og så dem man ellers falde rover her hjemme....

Anmeld

30. maj 2010

roenlund

mariamiss6 skriver:

billede

Det er fordi når jeg kigger på nettet og ser udstikker eller præger kan jeg ikke forestikke mig hvad det bliver til på en kage... Så jeg tænkte det kunne være der var nogen der kunne vise mig deres "udstyr" og så kunne jeg jo se de kager de havde lavet hvordan det kom til at se ud...

Er det bare mig der er fantasiforladt?

Anmeld

30. maj 2010

roenlund

mariamiss6 skriver:

og links til sider, i England i hvert fald, kan du finde under den dertil oprettede tråd i kageklubben... tror den hedder tips tricks og links

Og jeg har de der sjove bogstaver, almindelige bogstaver.

sommefugle plunger cutters

Og 2 forskellige blomser plunger cutters....

Og så dem man ellers falde rover her hjemme....

Plunger cutters, er det dem hvor man udstikker noget og så præger/folder den bagefter???

Anmeld

30. maj 2010

mariamiss6

roenlund skriver:

Plunger cutters, er det dem hvor man udstikker noget og så præger/folder den bagefter???

Plunger cutters er ligesom et stempel... man udstikker noget, og så kan man trykke det ud af formen bagefter, uden at røre figuren - nogen gange præger formen dem også, som med sommerfuglene.... De hedder plunger cutters på den engelske side....

Anmeld

30. maj 2010

Pige2009

roenlund skriver:

Venlig Hilsen Mia 

Prøv bl.a. disse sider, hvor der både er billeder og tekst:

apieceofcakethame.co.uk
dinkage.dk
specialkoebmanden.dk

Specialkøbmanden er dog noget dyrere end din kage siden

K.h. Linda

Anmeld

31. maj 2010

mariamiss6

roenlund skriver:

Det er fordi når jeg kigger på nettet og ser udstikker eller præger kan jeg ikke forestikke mig hvad det bliver til på en kage... Så jeg tænkte det kunne være der var nogen der kunne vise mig deres "udstyr" og så kunne jeg jo se de kager de havde lavet hvordan det kom til at se ud...

Er det bare mig der er fantasiforladt?

Haha - nej jeg mente jeg ville se billede af din kage

Anmeld

31. maj 2010

roenlund

mariamiss6 skriver:

Haha - nej jeg mente jeg ville se billede af din kage

aahhh, har idag også lavet den anden halvdel... ville ikke lave en stor da der ikke rigtig var nogen til at spise den, så hellere kage to forskellige dage

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. juni 2010

mariamiss6

Den synes jeg er rigtig fin

Hvad med den første halvdel? må vi ikke se den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.