Kruse90 skriver:
ville bare lige fortælle at min lille Charlie ( min cocker spaniel ) Halter på venstre bagben.
Jeg ved ikke hvad han har lavet, det startede igår morges, men gik så væk igen, så gik vi en tur, og da han havde sovet efter turen var den gal igen
Og her til morgen var det slemt. Op af idag er han så begyndt at støtte lidt på det igen, men halter stadig.
Tager til dyrlægen imorgen tidlig kl 07.00, inden jeg skal i børnehaven ( min job med løntilskud
) Han piver ikke når jeg rører hans ben, heller ikke når jeg bukker eller trækker i det.
Hvad mon det er?
Undskyld mit lange indlæg. Ville bare høre om nogle af jer der ved hvad det kan være ? Ved det kan være 1000 ting. men bare en lille anelse??
Kram
den pylrede hundemor
Hej...
Kender det alt for godt.. Vores labber halter meget, vi har fået ham røngten fotograferet og nåede frem til at det var noget væv de irriterede ham... Han fik medicin imod det første gang... Det virkede.. Fantastisk...
En lille 1½ mdr's tid senere, haltede han rundt igen... Vi tog til lægen og fik snakket. Vores labber elsker at lege, vilde lege.. Og det er slut herhjemme indendøre, da vi har trægulv, så forvrider han et ben hver gang vi hat tumper der ikke forstår der ikke må leges indenfor, og vi nævner det hver gang..
Denne gang har vi en aftale med dyrlægen at vi kan hente smertestillende efter behov til 7 dage af gangen, hvis han så stadig halter efter de 7 dage på medicin, er der noget andet galt...
Vi har både snakket med dyrlægen om en af de første gange, at det kunne både være det ene eller andet...
Nu har han så ikke haltet i 1 mdr... 
Synes hvert fald du skal få et tjek hos dyrlægen..
Anmeld