Tandfeen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.542 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. maj 2010

twinboys

Hejsa når jeres poder har tabt en tand, hvad gør i så???

Findes tandfeen hos jer??? Ligger barnet tanden under hovedpuden og evt. i hvad??? Når natten så kommer og barnet sover trygt og godt kommer tandfeen så???

Hvis tandfeen giver penge hvor meget giver hun så ???

Jeg synes ikke tandfeen behøver give børnene så mange penge. Jeg synes kun de skal have én mønt, og børnene kan ikke administrere hvor mange penge det er alligevel. Det er mest glæden over at tandfeen kommer, der er fokus. Og så er det jo spændende at se, hvad "hun" lægger.

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

twinboys

Hallooooo kommer hun ikke hos jer???

Majbritt

Anmeld

30. maj 2010

4kløver

her kommer hun..(er ved at være for sidste gang i denne omgang)  selv om de  ved at det var mig men ca 10kr og sidst kom hun med 20kr for tanden blev revet ud da tandlægen skulle tag en aftryk af tænderne..

Anmeld

30. maj 2010

Valle81

Hejsa:0)

Da jeg var barn kom tandfeen, vi fik en femmer pr. tand:0)

Min datter på 6 1/2 har lige tabt hendes første tand. Hun er fuld bevidst om pengene og derse betydning, da hun tjener lommepenge og sparer op til store ting hun ønsker sig osv - så her tror jeg en krone vil blive en skuffelse - så her er det en guldmønt for en tand - en tyver for den første tand man taber -så en tier for de små - og tyver for store tænder:0)

Tanden bliver lagt i en fin æske hun selv har lavet - æsken under dynen og så kommer tandfeen om natten:0)

Christina

Anmeld

30. maj 2010

ekzunz

Jo - tandfeen kommer også her. De små er ikke begyndt at tabe tænder endnu, men de store har spændt lagt deres tænder under hovedpuden ved sengetid og er vågnet op og har fundet en 20'er 

Der går desværre ikke lang tid før de lurer hvad det er der foregår, og så er det knap så hyggeligt mere "hey, jeg har tabt en tand i skolen, giv mig lige min 20'er" Så man må nyde det så længe det varer.

Anmeld

30. maj 2010

karina1980

mine unger får 20 kr for hver tand, de ligger dem under hovedepuden pakket ind i staniol, så bytter jeg ud lige inden jeg går i seng

Anmeld

30. maj 2010

twinboys

Smiler smiler...

Nå i havde tandfeen hos jer...

20 kr er også en fin guldmønt så den snupper jeg med...

Så håber så at tandfeen kommer og er med på 20kr...

Dog ingen rokketænder endnu...

Majbritt

Anmeld

30. maj 2010

KWL

Her giver tandfeen en 5'er. Jeg må indrømme at jeg synes 20 kr. er alt alt for meget.

Anmeld

30. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Her går der nogen år før, at tandfeen kommer på besøg. Men det kommer hun helt sikkert når den tid er. Vi vil give 10-20 kr under hovedpuden

Anmeld

30. maj 2010

Margorie

Her er ingen rokketænder endnu. Men når det sker bliver det nok en 10-20 kr pr tand som tandfeen kommer med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.