af lykke der bliver tændt indeni brystet
igår aftes...eller nat, tændte vi lys i soveværelset og lå og håbede at vi kunne få gang i baby juhl. der var meget stille, men Søren var insisterende og lå med sin store varme brede hånd henover det nederste af maven i hundrede år og hviskede "kom nu baby, det er far". og lige pludselig: GOK! "ku du mærke det?", "var det baby?????" "JA!" - og en storsmilende farmand! og det blev til flere og flere spark indtil jeg ikke kunne holde op med at grine, fordi jeg nok lidt i virkeligheden havde lyst til at tude af lykke, og Søren måtte opgive at mærke babyspark imellem mine latterbobler
"baby, du er så dygtig, men mor er en tåbe! vi bliver nødt til at slutte, godnat og sov godt"
bagefter lå han bare, helt stille og (tror jeg) følte sig rigtig meget MED i graviditeten. han er den sidste herhjemme der får lov at mærke babyen sparke. jeg er jo priviligeret som bæreren af barnet, naturligvis. Katten August og baby juhl har allerede et meget tæt forhold= August lægger sig på min mave og råspinner og baby bokser løs indtil August får nok og gir mig et blik af "hvad satan har du gang i kvindemenneske?" og går
Baby juhl ELSKER August, det er simpelthen den sikreste måde at få gang i den på, at have en spinnende August i nærheden!
Så nu er vi 3 herude der glææææder os til at møde baby og en baby i maven der måske glæder sig allermest til at møde katten 
Anmeld