som en stjernekaster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. maj 2010

oo

af lykke der bliver tændt indeni brystet

igår aftes...eller nat, tændte vi lys i soveværelset og lå og håbede at vi kunne få gang i baby juhl. der var meget stille, men Søren var insisterende og lå med sin store varme brede hånd henover det nederste af maven i hundrede år og hviskede "kom nu baby, det er far". og lige pludselig: GOK! "ku du mærke det?", "var det baby?????" "JA!" - og en storsmilende farmand! og det blev til flere og flere spark indtil jeg ikke kunne holde op med at grine, fordi jeg nok lidt i virkeligheden havde lyst til at tude af lykke, og Søren måtte opgive at mærke babyspark imellem mine latterbobler  "baby, du er så dygtig, men mor er en tåbe! vi bliver nødt til at slutte, godnat og sov godt"

bagefter lå han bare, helt stille og (tror jeg) følte sig rigtig meget MED i graviditeten. han er den sidste herhjemme der får lov at mærke babyen sparke. jeg er jo priviligeret som bæreren af barnet, naturligvis. Katten August og baby juhl har allerede et meget tæt forhold= August lægger sig på min mave og råspinner og baby bokser løs indtil August får nok og gir mig et blik af "hvad satan har du gang i kvindemenneske?" og går  Baby juhl ELSKER August, det er simpelthen den sikreste måde at få gang i den på, at have en spinnende August i nærheden!

Så nu er vi 3 herude der glææææder os til at møde baby og en baby i maven der måske glæder sig allermest til at møde katten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

Karo

Tjuhl skriver:

igår aftes...eller nat, tændte vi lys i soveværelset og lå og håbede at vi kunne få gang i baby juhl. der var meget stille, men Søren var insisterende og lå med sin store varme brede hånd henover det nederste af maven i hundrede år og hviskede "kom nu baby, det er far". og lige pludselig: GOK! "ku du mærke det?", "var det baby?????" "JA!" - og en storsmilende farmand! og det blev til flere og flere spark indtil jeg ikke kunne holde op med at grine, fordi jeg nok lidt i virkeligheden havde lyst til at tude af lykke, og Søren måtte opgive at mærke babyspark imellem mine latterbobler  "baby, du er så dygtig, men mor er en tåbe! vi bliver nødt til at slutte, godnat og sov godt"

bagefter lå han bare, helt stille og (tror jeg) følte sig rigtig meget MED i graviditeten. han er den sidste herhjemme der får lov at mærke babyen sparke. jeg er jo priviligeret som bæreren af barnet, naturligvis. Katten August og baby juhl har allerede et meget tæt forhold= August lægger sig på min mave og råspinner og baby bokser løs indtil August får nok og gir mig et blik af "hvad satan har du gang i kvindemenneske?" og går  Baby juhl ELSKER August, det er simpelthen den sikreste måde at få gang i den på, at have en spinnende August i nærheden!

Så nu er vi 3 herude der glææææder os til at møde baby og en baby i maven der måske glæder sig allermest til at møde katten

Hvor er det dog dejligt at Søren også kan mærke jeres lille rumpenisse nu Martin var også bare så fasineret af hvor meget kraft de kan sparke med mens de ligger derinde, og kunne godt sætte sig ind i at det til tider kan gøre lidt ondt.

Et rigtigt dejligt indlæg fra famillien Juhl

Anmeld

30. maj 2010

Bondepigen

Huha, nu fik du osse mig til at boble af lykke. Fik lige flashback til dengang Emma lå inde i maven...

Anmeld

30. maj 2010

Ida.

Det er seriøst noget af det mest fantastiske - når det man selv mærker og glædes over, kan deles med den man elsker

Anmeld

30. maj 2010

Barbamama

Ej hvor er det skønt! Gad godt se jeres kat se fornærmet ud. Hi hi... Jeg er helt misundelig, men åh hvor jeg dog under jer det.

Anmeld

30. maj 2010

Dictes mor

Sikke en nyhed. Det er så stort, når farmand mærker den lille for første gang, det er ligesom om det hele bliver lidt mere virkeligt.

Det er bare så fint, og lyder også ret romantisk med stearinlys og det hele

Anmeld

30. maj 2010

TbCp

Arhhh hvor fedt!

Det må være så stort for de mænd når de også kan få lidt baby inden den kommer ud

Anmeld

30. maj 2010

anna-jonas

Åhhhh....Trine, bli'r sgu' så rørt. Det er bare så stort, husk at nyde det..........DET HELE.

Anmeld

30. maj 2010

Vinker

Tjuhl skriver:

Den sødeste lille fortælling - Du får et STORT 5 tal af mig

Anmeld

31. maj 2010

oo

det blir helt underligt når man ikke kan mærke alt muligt i maven efter fødslen! det har jeg tænkt ret meget på igår.

Søren var gået helt i selvsving over sparkene da jeg stod op igår og blev ved at gå rundt og sige (i en lettere hysterisk tone) "du har en baby i maven!"

ja, Mette, jeg husker at nyde det - det hele!!! (måske lige minus opkastningerne)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.