Feber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

883 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. maj 2010

Dictes mor

Dicte har lige sovet til formiddag, og da jeg tog hende op var hun drivvåd af sved. Je har taget hendes temperatur, som er på 37,5, normalt er den på 36,5. Så jeg ved ikke, hun har væset de sidste par dage, når hun trækker vejret, men hun virker frisk og glad. Så ved ikke om jeg skal bekymre mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

Ida.

Jeg ville personligt ikke bekymre mig - først når temperaturen er over de 38 regner jeg det reelt som feber - temperaturen kan nemlig sagtens svinge lidt efter om de lige har sovet/er trætte/der er varmt el.lign. - mine unger bliver f.eks. begge varme, når de er trætte!

Hoster hun? Er hun snottet? Og hvæser hun hele tiden - eller kan det bare være fordi, hun ikke kan finde ud af at hoste en "tudse i halsen" væk?

Knus

Anmeld

30. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Majastina skriver:

Dicte har lige sovet til formiddag, og da jeg tog hende op var hun drivvåd af sved. Je har taget hendes temperatur, som er på 37,5, normalt er den på 36,5. Så jeg ved ikke, hun har væset de sidste par dage, når hun trækker vejret, men hun virker frisk og glad. Så ved ikke om jeg skal bekymre mig?

helt små bebser kan få sindssygt høj feber... så jeg ville ikke være urolig:0)

måske hun bare har haft det varmt mens hun sov:0)

Anmeld

30. maj 2010

Dictes mor

idamaria83 skriver:

Jeg ville personligt ikke bekymre mig - først når temperaturen er over de 38 regner jeg det reelt som feber - temperaturen kan nemlig sagtens svinge lidt efter om de lige har sovet/er trætte/der er varmt el.lign. - mine unger bliver f.eks. begge varme, når de er trætte!

Hoster hun? Er hun snottet? Og hvæser hun hele tiden - eller kan det bare være fordi, hun ikke kan finde ud af at hoste en "tudse i halsen" væk?

Knus

Hun har hostet, men det er meget meget lidt, og hun er ikke snottet, hun har nok bare haft det for varmt, og jeg er nok bare lidt eksta obs fordi ejg selv er skidt.

Anmeld

30. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Majastina skriver:

Hun har hostet, men det er meget meget lidt, og hun er ikke snottet, hun har nok bare haft det for varmt, og jeg er nok bare lidt eksta obs fordi ejg selv er skidt.

når du ammer, så får Dicte dine antistoffer... så hun skulle være beskyttet;0)

Anmeld

30. maj 2010

Bondepigen

37,5 er meget meget let feber ifølge min læge, men der er ingen grund til bekymring, så længe hun er glad og frisk....

God bedring til dig, og håber Dicte slipper...

Anmeld

30. maj 2010

Karo

Jeg er enig med de andre. Hun er nok bare blevet lidt varm mens hun har sovet, for når de små for feber har den det med at være meget højere

Anmeld

30. maj 2010

Bondepigen

Hov det er med at læse indlæg ordenligt... Jeg havde misset det med at hun var blevet varm efter at have sovet (hvordan i alverden kunne jeg overse det...) Men ja, enig med de andre, det er sikkert bare pga hun har haft det varmt.

Anmeld

30. maj 2010

Ida.

ka-ri-na skriver:

når du ammer, så får Dicte dine antistoffer... så hun skulle være beskyttet;0)

I princippet i hvert fald - Lina har været syg som baby, selvom jeg ammede hende...så det er ikke en garanti....

Anmeld

30. maj 2010

Ida.

Majastina skriver:

Det er klart - håber hun slipper! Og god bedring til dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.