Hvem kan strikke et par baby sokker til mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.819 visninger
22 svar
1 synes godt om
30. maj 2010

Mor til L&S

De skal fungere som strømper/futter..

Gerne med et bånd/strikket snor rundt om anklen så de blir på hendes fod...

Nogen som kan strikke til mig??

Vil gerne se billede og ha en pris..

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

Mor til L&S

Slet ingen??!!

Anmeld

30. maj 2010

Valle81

Jeg strikker gerne:0)

Du kan se lidt her:0)

https://www.baby.dk/debat/50814pi1/toej/laekkert-hjemmstrik-saelges--str-5056-og-op0.aspx

Skal dog siges at skoene er nogle min mor har lavet til min søn, men som vi ikke har fået brugt, men kan strikke strømper i alle str. og farver og med silkebånd osv:0)

Anmeld

30. maj 2010

Mor til L&S

Valle81 skriver:

Jeg strikker gerne:0)

Du kan se lidt her:0)

https://www.baby.dk/debat/50814pi1/toej/laekkert-hjemmstrik-saelges--str-5056-og-op0.aspx

Skal dog siges at skoene er nogle min mor har lavet til min søn, men som vi ikke har fået brugt, men kan strikke strømper i alle str. og farver og med silkebånd osv:0)

Ja se - det er lidt det jeg søger.. Altså de blå og brune! Er nok bare mere til silkebånd fremfor snor..

I farver tænker jeg et par brune og et par i en lys flot rosa.. og det skal være nogen hun kan passe nu.. hun er 2 mdr.

Hvad er prisen for sådan et par?? Og har du et billede af andre, evt med silkebånd??

Knus

Anmeld

30. maj 2010

Valle81

Rollo skriver:

Ja se - det er lidt det jeg søger.. Altså de blå og brune! Er nok bare mere til silkebånd fremfor snor..

I farver tænker jeg et par brune og et par i en lys flot rosa.. og det skal være nogen hun kan passe nu.. hun er 2 mdr.

Hvad er prisen for sådan et par?? Og har du et billede af andre, evt med silkebånd??

Knus

Hej igen:0)

Nej har desværre ikke noget liggende med silkebånd:0(

Men jeg kan strikke skafterne lidt som du vil have dem, i glatsstrik, rib, snoet, som en lang strømpe, en kort, en der kan foldes ned osv:0)

Jeg kan også lave rib fx ud på den øvereste del af foden.

Jamen jeg vil tage 20 kroner pr parfor at strikke dem og så ellers bare prisen på garnet - og det er der jo forskel på alt efter om det skal være uld - bomuld eller andet:0)

Anmeld

30. maj 2010

Mor til L&S

Valle81 skriver:

Hej igen:0)

Nej har desværre ikke noget liggende med silkebånd:0(

Men jeg kan strikke skafterne lidt som du vil have dem, i glatsstrik, rib, snoet, som en lang strømpe, en kort, en der kan foldes ned osv:0)

Jeg kan også lave rib fx ud på den øvereste del af foden.

Jamen jeg vil tage 20 kroner pr parfor at strikke dem og så ellers bare prisen på garnet - og det er der jo forskel på alt efter om det skal være uld - bomuld eller andet:0)

De skal ikke være lange, men heller ikk korte... sådan en mellemting og så gerne med et silebånd som kan bindes ved anklen, så de ikk falder af!!

Har ikke så meget forstand på garn, men tænker evt en mix af bomuld og uld evt?!

Anmeld

30. maj 2010

Valle81

Rollo skriver:

De skal ikke være lange, men heller ikk korte... sådan en mellemting og så gerne med et silebånd som kan bindes ved anklen, så de ikk falder af!!

Har ikke så meget forstand på garn, men tænker evt en mix af bomuld og uld evt?!

Jeg er med på hvad du mener:0)

Jeg tager til garnhandleren i morgen og køber en rosa og en brun nøglebundt:0)

Tror der kan blive to par ud af hver nøgle - så hvis du er interesseret kan jeg lave to størrelser af hver:0)

Når jeg har købt garn - så tager jeg lige billede af det så du kan se det:0)

Er det en plan:0)

Christina

Anmeld

30. maj 2010

Valle81

Rollo skriver:

Og så skal jeg bruge længden på hendes for fra hæl til yders på storetå:0)

Anmeld

30. maj 2010

Mor til L&S

Valle81 skriver:

Jeg er med på hvad du mener:0)

Jeg tager til garnhandleren i morgen og køber en rosa og en brun nøglebundt:0)

Tror der kan blive to par ud af hver nøgle - så hvis du er interesseret kan jeg lave to størrelser af hver:0)

Når jeg har købt garn - så tager jeg lige billede af det så du kan se det:0)

Er det en plan:0)

Christina

Ja det er bare perfekt - så kan du lave et par hun kan passe nu og et par til lidt senere af samme nøgle

Du kan se hvad de har af garn - jeg har som sagt ikke meget forstand på det, men har haft et par i silke/merino som var ret lækkert.... kender du det???

Anmeld

30. maj 2010

Mor til L&S

Rollo skriver:

Ja det er bare perfekt - så kan du lave et par hun kan passe nu og et par til lidt senere af samme nøgle

Du kan se hvad de har af garn - jeg har som sagt ikke meget forstand på det, men har haft et par i silke/merino som var ret lækkert.... kender du det???

Ja så kan du lige tage et billede af det

og rosa behøver ikke være lyserød rosa, mn gerne mere gammel rosa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.