Skildpadde slynge (Mei tai)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.918 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. maj 2010

Lullaby

Vi skal til Tunesien her til sommer. Yazze vil være 2 år og ca 4 mdr på det tidspunkt. Jeg overvejer at købe en skildpaddeslynge og bære hende i den når vi skal i Medinaen for jeg synes en klapvogn på de små gader er besværligt. Men kan man det? Eller vil jeg knække helt sammen? Hun vejer ca 10 kg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

VIPpigen

Fandt lige det her da jeg var nysgerrig efter hvad du snakkede om!!

SKILDPADDE slynge m. lomme fra Slynger.dk - en moderne Mei Tai slynge

Dette gør skildpadden til noget særligt:

* Meget nem at anvende. Bindes blot med to dobbeltknude
* Det lille barn kan ligge ned i vuggestilling
* Passer alle størrelser barn og voksen og kan derfor bruges af både mor og far lige til barnet ikke gider at bæres mere
* Brede skulderstropper gør, at vægten fordeles bedre og du undgår ømme nakkemuskler
* Ekstra lange hoftestropper. Kan bindes foran hvilket giver bedre lændestøtte og bedre komfort når man sidder ned
* Polstring på de rette steder for at give størst mulig komfort for bærer og barn
* Hovedstøtte som kan vippes op og strammes ind hvis barnet falder i søvn
* Fås med lomme foran til nøgler, ble m.v.
* Strop hvor man kan hænge en sut eller et stykke legetøj
* Slyngen kan pakkes sammen inde i lommen og fylder så kun som en lille taske
* Det er nemt at amme diskret i denne slynge

Slyngen kan vaskes på 40 grader. Den har bedst af at hængetørre, men kan også godt tørretumbles.

Længden på skulderstropperne er 180 cm. og hoftestropperne er lange nok til at binde en ekstra gang rundt om livet. Fordelen ved dette er, at giver en bedre støtte på hoften, og du slipper for at have en knude i ryggen når du sidder ned.

Skildpadden har fantastisk lang anvendelsestid. Den kan bruges helt fra nyfødt og til dit barn ikke har brug for at blive båret mere i 4 - 5 års alderen. Du kan bruge den både til den lille på 5 måneder og til den store på 3 år, som bliver træt i benene på vej hjem fra børnehaven. Den er også super nem at bruge - det er faktisk meget svært at gøre noget forkert.

Vi tør faktisk godt love dig, at en Skildpadde er en investering som du ikke vil fortryde!

Her er linket:

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=8414

Anmeld

30. maj 2010

Lullaby

VIPpigen skriver:

Fandt lige det her da jeg var nysgerrig efter hvad du snakkede om!!

SKILDPADDE slynge m. lomme fra Slynger.dk - en moderne Mei Tai slynge

Dette gør skildpadden til noget særligt:

* Meget nem at anvende. Bindes blot med to dobbeltknude
* Det lille barn kan ligge ned i vuggestilling
* Passer alle størrelser barn og voksen og kan derfor bruges af både mor og far lige til barnet ikke gider at bæres mere
* Brede skulderstropper gør, at vægten fordeles bedre og du undgår ømme nakkemuskler
* Ekstra lange hoftestropper. Kan bindes foran hvilket giver bedre lændestøtte og bedre komfort når man sidder ned
* Polstring på de rette steder for at give størst mulig komfort for bærer og barn
* Hovedstøtte som kan vippes op og strammes ind hvis barnet falder i søvn
* Fås med lomme foran til nøgler, ble m.v.
* Strop hvor man kan hænge en sut eller et stykke legetøj
* Slyngen kan pakkes sammen inde i lommen og fylder så kun som en lille taske
* Det er nemt at amme diskret i denne slynge

Slyngen kan vaskes på 40 grader. Den har bedst af at hængetørre, men kan også godt tørretumbles.

Længden på skulderstropperne er 180 cm. og hoftestropperne er lange nok til at binde en ekstra gang rundt om livet. Fordelen ved dette er, at giver en bedre støtte på hoften, og du slipper for at have en knude i ryggen når du sidder ned.

Skildpadden har fantastisk lang anvendelsestid. Den kan bruges helt fra nyfødt og til dit barn ikke har brug for at blive båret mere i 4 - 5 års alderen. Du kan bruge den både til den lille på 5 måneder og til den store på 3 år, som bliver træt i benene på vej hjem fra børnehaven. Den er også super nem at bruge - det er faktisk meget svært at gøre noget forkert.

Vi tør faktisk godt love dig, at en Skildpadde er en investering som du ikke vil fortryde!

Her er linket:

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=8414

Ja så ser det da ud til at det vil jeg sagtens kunne. Tak for hjælpen

Anmeld

30. maj 2010

VIPpigen

Yep... helt klart... og selv tak, det kunne godt tænkes jeg også ville invistere i sådan en når vores er kommet, og blevet lidt større.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.