Fars dag gave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.852 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. maj 2010

L.J.L

Nogen der har nogle ideer til hvad jeg kan give min far i fars dag gave? Han er 67 år og en rigtig nørd hvad angår computere og teknik, og så elsker han lange gåture med hunden...

Har du en ide??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Livas mor

Mine fædre (biologisk og pap) får et smartbox gavekort til en golftur og en biografpakke. Min egen kæreste får af Liva (som er 7 måneder og har slagtet sin pondus, eller blot kørt mors dankort igennem) et armbånd med plade på, hvor der er indgraveret "Min far" på..

Anmeld

30. maj 2010

L.J.L

op....

Anmeld

30. maj 2010

1977

Profilbillede for 1977

min får wiskey

Anmeld

30. maj 2010

Pia.

Mine børns far får et weber stege termometer, det har jeg købt til ham fra dem...

Og min egen far får det sammen - de er et par weber nørder begge to, med forklæde, grillhanske og hvad der ellers høre til og for ikke at glemme de er medlem af weber klubben...

Knus fra Pia.

Anmeld

30. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
linselouise skriver:

Nogen der har nogle ideer til hvad jeg kan give min far i fars dag gave? Han er 67 år og en rigtig nørd hvad angår computere og teknik, og så elsker han lange gåture med hunden...

Har du en ide??

Hvad med et krus med et selvvalgt billede  på? Man kan få lavet det de fleste steder.

Kh. Katja

Anmeld

30. maj 2010

Thildesmor

Jeg har desværre ikke min far i år, så det bliver en blomst på graven

Men min datters far, får en tattoo med hendes navn (det har han snakket om længe)

Anmeld

30. maj 2010

Tynen

Overvejer at købe en nøglering med indgraveret billede af begge unger.

Hvis der er nogen DUM-fans, så er den magen til den Stine giver Benno i forlovelsesgave i det allersidste afsnit

Anmeld

30. maj 2010

Sjl-msl-Mkl

Hej.

Vi har bestilt en sort blød badekåbe. til denne dag. Man kan selv vælge hvad man vil have skrevet på. Det bliver syet over vestre bryst. Der udover har vi købt nogle lækre bolsher.

Anmeld

30. maj 2010

oo

Tynen skriver:

Overvejer at købe en nøglering med indgraveret billede af begge unger.

Hvis der er nogen DUM-fans, så er den magen til den Stine giver Benno i forlovelsesgave i det allersidste afsnit

jepjep, DUM fan in the house!! kan man få lavet dem ved enhver guldsmed eller hvordan? og hvad giver du for den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.