Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej piger syntes lige jeg ville dele en fantastisk side med jer. rigtig lækre smykker til dig og din kæreste/mand. http://www.marjoe.dk/shop/halskaeder-138c1.html
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
syntes også de er super flotte men min kæreste syntes det er totalt tøsede hihihi han elsker sin tors hammer med ulven på og hans navn med rugner bag på...
jeg fik et af smykkerne af min kæreste og vi går begge med det syntes bare de er rigtig fede
Wow, hvor er de bare flotte. Sådan nogle har jeg lyst til at købe til os. Vi har nemlig 10 års dag i juli og samme dag 4 års bryllupsdag
Mange tak for tippet
Super fede smykker
Har lige bestilt nogen hjem til os, vi har 2års dag d. 20 Juni.
Glæder mig til at se hvad kæresten siger til dem
de er rigtig søde, men synes enten de er meget feminine eller meget maskuline/grove.
nå, men måske vi skulle arbejde på først at bære vores forlovelses ringe inden vi overvejer andre kærlighedserklæringer i smykkeform
Ikke lige mig... men der skal jo være plads til enhvers smag...
Silvermist skriver: Wow, hvor er de bare flotte. Sådan nogle har jeg lyst til at købe til os. Vi har nemlig 10 års dag i juli og samme dag 4 års bryllupsdag Mange tak for tippet
det var så lidt
WilliamsMor skriver: Super fede smykker Har lige bestilt nogen hjem til os, vi har 2års dag d. 20 Juni. Glæder mig til at se hvad kæresten siger til dem
tillykke med 2 års dagen håber han kan lide dem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128