Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
har hørt at man skulle vokse hurtigere når man er buttet / lettere tyk end normalt???? at man hurtigere kunne se det??? passer dette???
for må da nok ærligt indrømme at jeg går ind i 7. uge imorgen men føler mig mega oppustet så jeg føler lidt jeg har "STOR" mave på.. selvom den er den normale størrelse...
hvad siger i????
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Om det er ved alle, ved jeg ik.
Men er selv buttet og kune se det ved mig rimelig hurtigt. Og blev også meget stor på maven.
Var hen af lige så langt som dig nu da jeg ikke kunne klemme min mave i alm bukser. Og fik altså kun en
okay... jeg føler bare jeg har maven men syntes bare ikke det er helt nede ved buksekanten jeg er vokset,... men nok bare mig der har "luft" i maven haha
Jeg er også lettere buttet Og her er det anden gang men maven er slet ikke vokset endnu/meget lidt ihvertfald. Så det er vist ikke sådan ved alle.. Kan stadig her i uge 15 være i mit normale tøj
Jeg vil måske tværtimod sige at man hurtigere bliver stor hvis man er meget spinkel i forvejen... hvis man er overvægtig kan man nok nemmere "skjule" det?
Jeg er selv lidt små fed og er i 16 uge - kan stadig skjule det i mit alm tøj (kjoler) men man kan bestemt godt se det hvis jeg tager tætsidende tøj på. Vælger dog at skjule det lidt endnu, da arbejdet endnu ikke ved noget
Jeg er lidt buttet, og er 12+3 og syntes først det er nu det kan ses hvis man ser de billeder jeg har taget. Men kan stadig passe mine busker som strammer om maven, selvom jeg godt kan mærke at de altså skal ligges på hylden...
Jeg må indrømme at jeg altid har hørt lige præcis det modsatte. At man ikke ser det så let ved store kvinder, netop fordi de i forvejen ER store. Men en lille nips ser man det lynhurtigt ved, for de plejer i forvejen at være helt flade..... og det er også min oplevelse at man (som regel) ser det hurtigst ved de tynde kvinder.
Jeg var meget tynd da jeg blev gravid og der gik ikke ret lang tid før jeg ikke kunne skjule det
Kan da lige vise et billede jeg tog da man virkelig begyndte at kunne se det... havde HELT flad mavse da jeg blev gravid (var for tynd )
8+0
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128