termin i dag!! så er baby "færdigbagt"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. maj 2010

hen86

hej alle jer og glædelig lørdag aften

iiii sidder her med en underlig fornemmelse, idag er jeg nået til termindatoen, baby er færdigbagt idag (så er spørgsmålet bare hvor længe den skal atå på eftervarmen inden den kommer ud)! woaw det er gået stærkt. kan næsten ikke forstå det.  og nu kan jeg så bare vente videre til baby synes det er på tide at komme ud.

håber det er snart for vi er ved at gå til af forventninger, glæde,utålmodighed og alt mulig andet. nu vil jeg bare rigtig gerne møde vores lille visunder, finde ud af hvad det er for en der har gemt sig derinde så længe, dreng eller pige??

og resten af familien er jo også ved at gå til af spænding, min mor skriver hver dag, min stedmor har skrevet flere gange. selv min far ringede igår (det sker ikke tit) han skulle bare lige høre om han var blevet bessfar? nej ikke endnu sagde jeg og sagde at det blev spændende at se om den kommer til aftalt tid. "naaarj slap du bare af! den kommer til sin fødselsdag Henriette hverken før eller senere, sådan er det med børn" svarede han så.... ja det har han jo så evigt ret i.....

nå bare lidt tankelufteri herfra..... ha en go aften!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

XXSS

Spændende og tillykke med at du er nået så langt , jeg tror at det er typisk folk generelt at de er nysgerrige for om der sker noget. Sådan var det også her - næsten hver dag tikkede der en besked ind om der var noget i gære.. Og helt ærgeligt jeg havde jo lovet dem at skrive når det ville ske  men sådan er det bare.

det bliver spændende når den kommer - pøj pøj med det hele

Anmeld

29. maj 2010

hen86

jo tak jo tak

ja selvfølgelig og det er da også lidt rart, det viser jo at der er en masse der tænker på os . og ja (hehe) som om vi lige ville glemme at informere dem om familieforøgelsen...

Anmeld

29. maj 2010

anjada

Dejligt for dig at ventetiden er ved at være ovre, så bliver det bare spændende hvornår den lille guldklump beslutter sig til at komme ud

Anmeld

29. maj 2010

Mira0911

Sender noget vestøv afsted til dig...

Anmeld

30. maj 2010

Trolde_mor

Ihh Henry, tænkte også på dig hele dagen igår hehe..

Er også bare så super spændt - glæder mig sådan til at modtage en sms om at nu er den lille kommet

Sender lidt ve-støv afsted til dig, smukke *pust, pust*

Anmeld

30. maj 2010

twinboys

Ve- støv i stakkevis flyver afsted til dig nu... Puuuuuuuuuuuuust

Anmeld

30. maj 2010

Liljesilas

henrymor86 skriver:

hej alle jer og glædelig lørdag aften

iiii sidder her med en underlig fornemmelse, idag er jeg nået til termindatoen, baby er færdigbagt idag (så er spørgsmålet bare hvor længe den skal atå på eftervarmen inden den kommer ud)! woaw det er gået stærkt. kan næsten ikke forstå det.  og nu kan jeg så bare vente videre til baby synes det er på tide at komme ud.

håber det er snart for vi er ved at gå til af forventninger, glæde,utålmodighed og alt mulig andet. nu vil jeg bare rigtig gerne møde vores lille visunder, finde ud af hvad det er for en der har gemt sig derinde så længe, dreng eller pige??

og resten af familien er jo også ved at gå til af spænding, min mor skriver hver dag, min stedmor har skrevet flere gange. selv min far ringede igår (det sker ikke tit) han skulle bare lige høre om han var blevet bessfar? nej ikke endnu sagde jeg og sagde at det blev spændende at se om den kommer til aftalt tid. "naaarj slap du bare af! den kommer til sin fødselsdag Henriette hverken før eller senere, sådan er det med børn" svarede han så.... ja det har han jo så evigt ret i.....

nå bare lidt tankelufteri herfra..... ha en go aften!

Ej hvor spændende, jeg kan godt forstå du gerne vil se ham/hende nu Det må også være rigtig spændende ikke at vide hvad kønnet er. Jeg er også tæt på termin (19. juni) Men alligevel føles det som lang tid. Min mor gik både 14 dage over med min bror og jeg, og fik derfor en pille til at sætte fødslen igang. Håber ikke det er arveligt!!! Jeg ønsker dig alt held og lykke

Anmeld

30. maj 2010

hen86

tak for alt jeres vestøv det er pænt af jer, så håber vi bare den snart virker

LN_mor: jo tak... glæder mig også bare rigtig meget til at kunne sende en sms om at nu er det sket og baby er kommet til verden!

Mayapigen: jo tak. nogle gange lidt for spændende for jeg vil virkelig gerne vide hvad det er nu hehe....

det er lang tid at gå to uger over tid, håber ikke det kommer til dette og jeg skal sættes igang (krydser også fingre for at du slipper for det) det ville være rart visdt det bare gik igang af sig selv.... og helst snart hi hi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.