hej alle jer og glædelig lørdag aften
iiii sidder her med en underlig fornemmelse, idag er jeg nået til termindatoen, baby er færdigbagt idag (så er spørgsmålet bare hvor længe den skal atå på eftervarmen inden den kommer ud)! woaw det er gået stærkt. kan næsten ikke forstå det. og nu kan jeg så bare vente videre til baby synes det er på tide at komme ud.
håber det er snart for vi er ved at gå til af forventninger, glæde,utålmodighed og alt mulig andet. nu vil jeg bare rigtig gerne møde vores lille visunder, finde ud af hvad det er for en der har gemt sig derinde så længe, dreng eller pige??
og resten af familien er jo også ved at gå til af spænding, min mor skriver hver dag, min stedmor har skrevet flere gange. selv min far ringede igår (det sker ikke tit) han skulle bare lige høre om han var blevet bessfar? nej ikke endnu sagde jeg og sagde at det blev spændende at se om den kommer til aftalt tid. "naaarj slap du bare af! den kommer til sin fødselsdag Henriette hverken før eller senere, sådan er det med børn" svarede han så.... ja det har han jo så evigt ret i.....
nå bare lidt tankelufteri herfra..... ha en go aften!
Anmeld