Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
har bare den sindesyeste kvalme idag og har haft den hele dagen og de sidste to måneder har jeg ikke rigtig haft min menstruation kun meget få dage med pletblødning,, og en masse udflåd i stedet..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: har bare den sindesyeste kvalme idag og har haft den hele dagen og de sidste to måneder har jeg ikke rigtig haft min menstruation kun meget få dage med pletblødning,, og en masse udflåd i stedet..
Prøv at tage en test?
det siger jeg også
der er ingen butikker der har åbent desværre.. og har inger herhjemme
Anonym skriver: der er ingen butikker der har åbent desværre.. og har inger herhjemme
det har jeg aldrig set heheh.. hvad er det for nogen tankstationer der har det??
Anonym skriver: det har jeg aldrig set heheh.. hvad er det for nogen tankstationer der har det??
Hvad med at ringe til de lokale stationer hvor du bor og spørge om de sælger graviditetstests? Så kører du ikke forgæves
FrkT skriver: Hvad med at ringe til de lokale stationer hvor du bor og spørge om de sælger graviditetstests? Så kører du ikke forgæves
mega god ide.. men er de ikke bare sygt dyrer på tanker?
døgnapoteket.. Held og lykke
Døgn netto har også så der kan du få en i morgen. Elles er der heldigvis ikke så længe til mandag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128