Av av av :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

960 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. maj 2010

Vinker

Niklas Emil var så uheldig at brænde sig på græsslåmaskinen sidste lørdag. Far og ham havde snakket om at den var varm og at han skulle passe på, men det blev åbenbart for fristende for Niklas Emil og inden Morten nåede at blinke vente Niklas Emil sig om og satte hånden netop på det varme sted på den.....

Det resulterede i en grim brandvabel, av av. Niklas Emil har heldigvis taget det rigtig flot og ikke pylret meget over det. Det er nok mest farmand der har pylret fordi han jo føler det er hans skyld.

Nu er den heldigvis væk (den er selv sprunget som de jo helst selv skal) og hånden ser rigtig fin ud efterhånden.

Her er lige et lille billede fra i mandags af den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Jules

Avs forsulan... Men ja det kan jo ske desværre... Viktor bliver os alt for nemt fristet af alle de ting han BARE IKKE må røre ved... De banditter altså...

Anmeld

29. maj 2010

Dictes mor

Av for p...... Jeg havde nok ikke taget det helt så roligt som ham... Hold da op det ser ikke rart ud, han er en sej lille dreng. Og han rør nok ikke ved græsslåmaskinen igen i den nærmeste fremtid, for av for den da også... Jeg får helt ondt i benene (det er sådan en mærkelig evne jeg har, når jeg ser noget som er ubehageligt, så får jeg ondt i benene).

Anmeld

29. maj 2010

Barbamama

ååårh lille mand.... Det har gjort ondt.....

Anmeld

29. maj 2010

Vingummien

Av, bette mad. Han må have fået et chok

Anmeld

30. maj 2010

sarahb

AVVVV for dælen, det ser jo helt vildt ud... Flot at den store dreng tog det så pænt..

Anmeld

30. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Vinker skriver:

Niklas Emil var så uheldig at brænde sig på græsslåmaskinen sidste lørdag. Far og ham havde snakket om at den var varm og at han skulle passe på, men det blev åbenbart for fristende for Niklas Emil og inden Morten nåede at blinke vente Niklas Emil sig om og satte hånden netop på det varme sted på den.....

Det resulterede i en grim brandvabel, av av. Niklas Emil har heldigvis taget det rigtig flot og ikke pylret meget over det. Det er nok mest farmand der har pylret fordi han jo føler det er hans skyld.

Nu er den heldigvis væk (den er selv sprunget som de jo helst selv skal) og hånden ser rigtig fin ud efterhånden.

Her er lige et lille billede fra i mandags af den

av for den da! :0( godt det er ved at være ovre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.