Mmmmm mums

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. maj 2010

Vinker

Har lige bagt de lækreste bananmuffins med chokolade og kokos som jeg varmt kan anbefale Jer at prøve.

De er bare blevet vildt gode synes både Niklas Emil og jeg.

Opskriften jeg brugte er denne: http://grydeskeen.dk/bananmuffins/bagv%C3%A6rk/

Godt jeg bagte dobbelt portion! (tror jeg fik 31 muffins ialt)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Jules

De ser super lækre ud De skal da prøves....

Anmeld

29. maj 2010

oo

aj sorry...men det er bare Niklas Emil er MEGAlækker på de her billeder  hvordan lyder opskriften på sådan een?

Anmeld

29. maj 2010

Vinker

Tjuhl skriver:

aj sorry...men det er bare Niklas Emil er MEGAlækker på de her billeder  hvordan lyder opskriften på sådan een?

Hihi Trine altså

Jamen opskriften er en Morten og en Rikke og så.... ja så ved jeg ikke liiiige hvad der egentlig skete, men vupti  Det er nok lidt svært at kopiere ham helt, men jeg gætter på at du har en lige så LÆKKER LÆKKER unge inde i din vom

Anmeld

29. maj 2010

oo

Vinker skriver:

Hihi Trine altså

Jamen opskriften er en Morten og en Rikke og så.... ja så ved jeg ikke liiiige hvad der egentlig skete, men vupti  Det er nok lidt svært at kopiere ham helt, men jeg gætter på at du har en lige så LÆKKER LÆKKER unge inde i din vom

så er jeg i hvert fald meget heldig!

og ps., jeg sendte Søren i fakta og handle ind til muffins

Anmeld

29. maj 2010

Vinker

Tjuhl skriver:

så er jeg i hvert fald meget heldig!

og ps., jeg sendte Søren i fakta og handle ind til muffins

Det fortjener du/I også at være!

Haha Niklas Emil sidder her på mit skød mens jeg skriver og ser så den smileys jeg lige har sat ind foroven. Han sidder og råber: KUK KUK BØØØØH i takt med at hjertet forsvinder og smileyen smiler. Han er helt færdig af grin over den - skøre dreng

Ja tænkte nok at en gang muffins ikke kunne gå udenom sådan en gravidkvinde - Håber dine blir lige så gode for jeg synes virkelig de er mums.

God fornøjelse.

Anmeld

29. maj 2010

anna-jonas

Mums.............de ser gode ud. Men som en anden tørlagt alkoholiker, må jeg vist lade være med at bage sådanne lækkerheder. Spiser nok alle 31 stk. på rekordtid.

Ham den lækre der.................ham skal du passe på om 13-14 år.

Anmeld

30. maj 2010

Vinker

Anna-jonas skriver:

Mums.............de ser gode ud. Men som en anden tørlagt alkoholiker, må jeg vist lade være med at bage sådanne lækkerheder. Spiser nok alle 31 stk. på rekordtid.

Ham den lækre der.................ham skal du passe på om 13-14 år.

Ja det ER farligt at bage den slags. Herhjemme har jeg egentlig også fået forbud - med mindre det er fordi vi får gæster der hjælper godt til med at spise dem. Det er jo lidt ris til egen røv når man bager en stor kage og så blir nødt til at spise den. Eller hvis ens gæster kun spiser et lille hjørne af kagen... Godt vores naboer med glæde hjælper os. De blev i hvert fald glade igår da Helena (datteren) fik 4 muffins med hjem.

Det har været det "værste" ved at gå hjemme så længe for jeg eeelsker at bage, men har forbud....

Uha ja, jeg ved ikke hvad jeg gør når NE begynder at slæbe tøser med hjem - Det blir svært for mor her at acceptere!!!!!!!! Dog ville det passe mig perfekt hvis det er Ida eller Anna han kommer hjem med ;)

Anmeld

30. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Vinker skriver:

Har lige bagt de lækreste bananmuffins med chokolade og kokos som jeg varmt kan anbefale Jer at prøve.

De er bare blevet vildt gode synes både Niklas Emil og jeg.

Opskriften jeg brugte er denne: http://grydeskeen.dk/bananmuffins/bagv%C3%A6rk/

Godt jeg bagte dobbelt portion! (tror jeg fik 31 muffins ialt)

ih! det ser dejligt ud!

Anmeld

30. maj 2010

Karo

Nej hvor ser de gode ud Rikke

Jeg er bange for at hvis det var mig der havde bagt, at de alle ville være væk allerede

Niklas Emil ser også ud til at nyde dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.