Dagplejefødselsdag - fortæl fortæl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. maj 2010

LotteN

Vi skal holde Lærkes fødselsdag  for dagplejen på tirsdag og de kommer herhjem, så ville være lækkert hvis I ville dele jeres iden om hvordan og hvorledes det har været når I har holdt det?

Hvad har I lavet af mad til dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Anitta J

da min datter fyldte et år, der lavede jeg små muffins og pyntede med prinsesse pynt, og lavede lidt varm kakao i tynd blanding. havde taget lidt legetøj frem til de små, som de kunn elege med, de var hos os i ca 3 timer

Anmeld

29. maj 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Ha ha.. jeg skulle lige til, at oprette en tråd præcis om det her..

Sofie får også besøg af dagplejen her på fredag.. Ikke i nogen særlig anledning, men da en af drengene har fødselsdag samme dag som Sofie, så har vi 'gemt' dagen..

De kommer om formiddagen, så jeg tænker, at jeg vil lave nogle skinke-boller, små pizza-snegle eller andet.. Måske nogle frugt-spyd..??

Jeg tænker lidt videre, og håber ellers på nogle gode svar herinde...

Anja

Anmeld

29. maj 2010

saxa

Vi havde også dagplejen på besøg da Yasmin blev 2år.. Det var rigtig hyggeligt.. Af mad lavede jeg mini frikadeller - små pølser - rugbrødshapsere på pinde og kæmpe frugt- og grøntsagsfad.. derudover fik de saltstænger og en slikkepind hver..

De var her i 2½time og tiden fløj afsted - de legede rigtig godt inde på Yasmins værelse og i stuen.. Der var en masse oprydning bagefter - men hovedsagen var at de havde det sjovt..

Anmeld

29. maj 2010

Mussen2

Her skal vi også snart fejre 1 års fødselsdag, men jeg havde slet ikke tænkt på at skulle have dem herhjem...

Jeg troede bare man plejede at have noget guf med - men jeg er total uerfaren på det område.

Ville i blver skuffet hvis man ikek blev inviteret hjem til 1 års fødselsdag? Og giver i de andre børn fødselsdagsgave.

Lad endelig høre hvad i plejer at gøre og har gjort

Anmeld

29. maj 2010

Diana...

Mussen2 skriver:

Her skal vi også snart fejre 1 års fødselsdag, men jeg havde slet ikke tænkt på at skulle have dem herhjem...

Jeg troede bare man plejede at have noget guf med - men jeg er total uerfaren på det område.

Ville i blver skuffet hvis man ikek blev inviteret hjem til 1 års fødselsdag? Og giver i de andre børn fødselsdagsgave.

Lad endelig høre hvad i plejer at gøre og har gjort

Vi inviteret ikke hjem til Lucas 1 års fødselsdag den holde de nede i dagplejen så fik de gæster og jeg bagte boller og kage som han så fik med. De får ikke gaver af børnene men Lucas fik en gave af DP. Men når han bliver 2 så skal han da holde fødselsdag her hjemme for DP. Hvis jeg har overskud til det der har jeg jo næsten lige født 

I den børnehave jeg er i laver børnene en gave til dem i børnehaven og tog med hjem til fødselsdags barnet når vi skulle til fødselsdag. 

Anmeld

30. maj 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har ikke holdt fødselsdag hjemme for Luka og Lina. Vi har valgt, at holde det i vuggestuen. Vi har kostpolitik (også på fødselsdage holdt hjemme), så det er kun sund mad og frugt der serveres. Vi har begge gange købt lækkert frugt og skåret det ud hjemmefra og bagt boller. Jeg synes det er dejligt, at der er en kostpolitik, da der serveres for meget usundt til fødselsdagene og forældrene har det tit med, at skulle overgå hinanden.

Vi skal have vuggestuen hjem til juli inden, at Luka's starter i børnehave til august. Jeg håber på godt vejr, da de skal sidde ude i haven. Jeg har tænkt mig, at lave små frikadelle, agurke-stave, rugbrødshapser og andre små lækre ting

Kh. Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.