Eksamensforberedelse - nogen tips?? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
1 svar
0 synes godt om
29. maj 2010

Malonde1985

Jeg skal til eksamen i næste uge, og jeg er SÅ NERVØS!!!!!! Det er også et hade-fag, så det skal bare beståes! .

Jeg har nu læst hele bogen igennem og prøver nu at tage det vigtigste ud af bogen, men synes virkelig det er svært når jeg ik ved hvilkne case og hvilke problemstillinger jeg kommer op i... Hmm... sådan er det jo bare, det ved jeg godt.

Jeg talte med vores lærer igår, og hun gennemgik bogen med os og sagde lige hurtigt hvad der var det vigtigste at sætte sig ind i, så nu har jeg lavet en disposition over "fremlæggelsen" - sådan lige umiddelbart - og håber lidt på at det kan være en rettesnor for mig igennem det sidste eksamenslæsning. Det er jo svært at lave en disposition før den dag hvor jeg får casen, men så kan jeg rette og gøre ved i den. Nu er den sat op med de vigtigste punkter... Lyder det helt dumt???? Åh kan ik helt overskue denne eksamen .

Nogen tips og gode råd?????? Tager imod med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

XXSS

Ingen gode råd desværre - har det på samme måde og skal også op i næste uge. Er også i gang med at læse bogen og vil så derefter lave en fremlæggelsesliste og så ellers tage den derfra har jeg besluttet mig - det må bære eller briste og forhåbentlig sidder det bedre fast end som jeg lige føler det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.