Barnets Køn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.747 visninger
16 svar
0 synes godt om
29. maj 2010

Oxydation

Hej

Jeg er lidt nysgerig. Jeg skal til NF-scanning på torsdag d. 3, og der er jeg 15+2. Er der en chance for at man kan se kønnet, hvis ellers barnet ligger rigtigt?

Mvh. Michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Mor-til-asta-09

Uh mener først det er omkring uge 20-22 de vil begynde at skyde på kønnet.. hvis jeg ikke husker forkert

Anmeld

29. maj 2010

Nadia&Daniel

Når du har været til NF - så får du en ny tid som er til ultrascanning - det er omkring 20 uge. - der kan du kønnet afvide

Anmeld

29. maj 2010

FrkLarsen

Hvis der skulle være mulighed for det ville jeg jeg ikke stole på det

Rosa herinde fik af vide til nf at hun skulle have en pige, men hun har født en fantastisk lille dreng nu.

Kønnet kan ses til MD scanning omkring uge 20, ellers kan man betale sig fra en kønsscanning i 17+0 hvilket jeg gjorde  

Anmeld

29. maj 2010

Faith

Hos mig kunne det ses da jeg var 15+6.

Anmeld

29. maj 2010

dithmer

Oxydation skriver:

Hej

Jeg er lidt nysgerig. Jeg skal til NF-scanning på torsdag d. 3, og der er jeg 15+2. Er der en chance for at man kan se kønnet, hvis ellers barnet ligger rigtigt?

Mvh. Michelle

Det kan først normalt ses efter 17+0. Det er egentlig sent du skal til nf. Hvis det er helt rigtigt må de ikke nf scanne dig efter 14+0. Det fik vi af vide i Aalborg. Vi skal ses til en kønsscanning når jeg er 18+4.

Anmeld

29. maj 2010

E.T

Du skal være 16+

Jeg var til en kønsscanning da jeg var 16+3 og der var ingen problemer.

Så du må have lidt mere tålmodighed

Anmeld

29. maj 2010

Sisley

Scanningsjordemoderen melder ikke ud før uge 17 - så du må nok have tålmodighed lidt endnu.

Anmeld

29. maj 2010

Oxydation

Okay tak skal i have allesammen

Synes også det var noget sent jeg skulle til NF-scanning, men fik først tid dertil Og kommer hele vejen fra Bornholm, og skal til NF-scanning på hvidovre i KBH.

Anmeld

29. maj 2010

nannanadja

man kan se barnet s køn fra uge 17.  jeg var på en privat klinik der og fik kønnet af vide... så du må vente lidt endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.