Sommerferie....hvor lang ferie til afkommet...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. maj 2010

Svei

Nu nærmer sommerferien sig, måske ikke lige med varme men når man ser på datoen, så er det jo ved at være tid.

Jeg har selv 5 lange dejlige uger og mine børn får 7 ugers ferie og vi glæder os, elsker de lange aftener og roen der kommer om en når man ikke skal noget og bare kan være.

Hvad med jer...hvor længe hiver I og jeres børn stikket ud...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Diana...

Her har mig og Lucas 3 uger og Claus 1 uge. 

Anmeld

29. maj 2010

Svei

Diana... skriver:

Her har mig og Lucas 3 uger og Claus 1 uge. 

Ej, skønt du også får ferie, men du har selvfølgelig også tjent op til det.. det har man ikke i praktik feks,...det er lidt dyrt selv at betale.. Ikke lang tid Claus får...

Anmeld

29. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

Frederic har 3 uger - mor samme 3 uger (vores dp har nemlig 3 ugers ferie) og farmand 2 uger..

Anmeld

29. maj 2010

Mor-til-asta-09

Herhjemme har Asta 2 ugers ferie fra DP, og os forældre 3 uger ferie.. Ugen hvor Asta ikke har ferie, skal bruges på at få vores have klargjort

Anmeld

29. maj 2010

9510

Jeg har barsel til uge 30, så tager manden resten af den stores ferie, så hun får en dejlig lang ferie

Bette manden starter i DP 1. August, så det er gemalen der står for indkøringen

Anmeld

29. maj 2010

Diana...

Yrsa skriver:

Ej, skønt du også får ferie, men du har selvfølgelig også tjent op til det.. det har man ikke i praktik feks,...det er lidt dyrt selv at betale.. Ikke lang tid Claus får...

Nej jeg har ikke noget ferie så det af egen lomme det også derfor Claus kun har 1 uge for han tjener mest så det bliver ham der nød til at arbejde. Og Lucas skal selvfølgelig havde ferie så vi har valg at gøre sådan. 

Anmeld

29. maj 2010

Svei

Diana... skriver:

Nej jeg har ikke noget ferie så det af egen lomme det også derfor Claus kun har 1 uge for han tjener mest så det bliver ham der nød til at arbejde. Og Lucas skal selvfølgelig havde ferie så vi har valg at gøre sådan. 

Åh, altså..stakkels jer...det er så hårdt, men det er sgu flot I kan finde råd til det, men alle mand trænger jo også til ferie..

Anmeld

29. maj 2010

Diana...

Yrsa skriver:

Åh, altså..stakkels jer...det er så hårdt, men det er sgu flot I kan finde råd til det, men alle mand trænger jo også til ferie..

Ja det gør de helt sikkert Men det ham selv der har valgt det, og så han mega dårlig til at gå hjemme så længe ha ha han bliver total restløs han holder aldrig mere end 1 uges ferie af gangen Men nu skal vi jo ud og rejse alle sammen så der får han rigtig slappet.

Anmeld

29. maj 2010

Svei

Diana... skriver:

Ja det gør de helt sikkert Men det ham selv der har valgt det, og så han mega dårlig til at gå hjemme så længe ha ha han bliver total restløs han holder aldrig mere end 1 uges ferie af gangen Men nu skal vi jo ud og rejse alle sammen så der får han rigtig slappet.

Bare en af jer er hjemme.. vi har haft gjort på samme måde og deler os jo selvfølgelig nu, så ferien er i forlængelse af hinanden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.