Har nogen af jer testet i 2+6?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.333 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. maj 2010

Miss.Sunshine

Jeg testede self her til morgen, vil være 2+6 og den kunne ikke være mere negativ

Nogen der har testet så tidligt,men rent faktisk var gravide??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

oo

jeg tror du har fået tidsregningen forkert. for 2+6 har du kun lige akkurat haft ÆL og der kan ingen teste positivt.

du regner ud fra sidste mens første dag og kan ikke regne med et positivt svar hvis du ER gravid før 4+0. nogle kan teste positivt lidt før og andre først senere, men 4+0 er den normale testdato som man kan regne nogenlunde med

Anmeld

29. maj 2010

Diana...

Altså det er jo MEGET tidligt at teste ægget er jo næsten kun lige kommet op. Jeg tror ikke der er særlig mange der kan teste positiv så tidligt.

Jeg mener jeg læste første gang jeg var gravid at de 2 første uger er bare hvor den krop er ved at gøre klar til æggeløsning der er du slet ikke gravid så faktisk har ægget jo kun været oppe i dag i 6 dage det er bare ikke meget. 

Prøv at læse lidt om det inde under uger her inde. 

Jeg ved ikke om jeg har ret men jeg mener det er sådan det hænger sammen. 

Knus Diana der først kunne teste positiv 10 dage over tid første gang altså 10 dage efter mens skulle havde været der og 5 dage over tid anden gang. 

Anmeld

29. maj 2010

Miss.Sunshine

Tjuhl skriver:

jeg tror du har fået tidsregningen forkert. for 2+6 har du kun lige akkurat haft ÆL og der kan ingen teste positivt.

du regner ud fra sidste mens første dag og kan ikke regne med et positivt svar hvis du ER gravid før 4+0. nogle kan teste positivt lidt før og andre først senere, men 4+0 er den normale testdato som man kan regne nogenlunde med

Okay,det var bare fordi jeg læste om nogen der havde brugt de der HS teste og dem kom mig og mit dankort til at købe,hehe.

Jeg havde æl i søndags. Dvs for 5 dage siden. Og jeg er ved at gå til af utålmodighed.

I burde sgu ha en præmie fordi i gider blive ved at svare på mine åndsvage spørgsmål

Anmeld

29. maj 2010

Diana...

Tjuhl skriver:

Ja jeg mente nok det var sådan det var 

Anmeld

29. maj 2010

Miss.Sunshine

Diana... skriver:

Altså det er jo MEGET tidligt at teste ægget er jo næsten kun lige kommet op. Jeg tror ikke der er særlig mange der kan teste positiv så tidligt.

Jeg mener jeg læste første gang jeg var gravid at de 2 første uger er bare hvor den krop er ved at gøre klar til æggeløsning der er du slet ikke gravid så faktisk har ægget jo kun været oppe i dag i  dage det er bare ikke meget. 

Prøv at læse lidt om det inde under uger her inde. 

Jeg ved ikke om jeg har ret men jeg mener det er sådan det hænger sammen. 

Knus Diana der først kunne teste positiv 10 dage over tid første gang altså 10 dage efter mens skulle havde været der og 5 dage over tid anden gang. 

Ja okay, der står at ægget først sætter sig fast efter en uge. Og at man først begynder at producere hormon der. Dvs mit sidder ikke engang fast endnu. Ups

Anmeld

29. maj 2010

Diana...

Miss.Sunshine skriver:

Ja okay, der står at ægget først sætter sig fast efter en uge. Og at man først begynder at producere hormon der. Dvs mit sidder ikke engang fast endnu. Ups

Hihi  Ja så kan du nok ikke teste endnu  Men jeg forstå dig uden mærket men vil bare vide svar nu  

for at du kan teste positiv snart. 

Anmeld

29. maj 2010

Miss.Sunshine

Diana... skriver:

Hihi  Ja så kan du nok ikke teste endnu  Men jeg forstå dig uden mærket men vil bare vide svar nu  

for at du kan teste positiv snart. 

Ja jeg er virkelig utålmodig. Mit humør kører op og ned op og ned osv. Og det er skræmmende at tænke på hvis der nu ikke er noget. Så kan man snyde sin krop til så mange symptomer.

Anmeld

29. maj 2010

mistel

har man forsat ægløsning når man er gravid????

Anmeld

29. maj 2010

Svei

Jeg testede positivt da jeg var 2+5, dvs 5 dage efter ægl. men det var kun med den sidste, de andre testede jeg på dagen og to dage før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.