Blåt mærke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.903 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. maj 2010

Maja_4000

Jeg var ved min læge og få taget blodprøve i onsdags (double osv.)

Kunne godt mærke at min arm var meget øm bagefter .. Og igår morges har jeg så et KÆMPE blåt mærke .. Både over og under der hvor hun stak .. 

Er der andre som har prøvet det ? :s 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Miia90

min kæreste har sådan et nu efter en blodprøve :/ men tag til lægen hvis det bliver være end det der er nu.

det kan være en blod indsamling

Anmeld

29. maj 2010

Maja_4000

Ja, jeg har bare aldrig fået det på grund af en blodprøve før

Mine forældre spurgte igår om det var kæresten som havde slået mig xD For det har sådan lidt knytnæve-facon .. Hehe

Anmeld

29. maj 2010

B&J

det er fordi de stikker forkert... det har jeg også tit prøvet da min blodårre ikke er særlig tydelig og min mor prøver det hvergang så der for bruger de en babysløjfe på hende men plejer af forsvinde efter nogle dage eller en lille uge

Anmeld

29. maj 2010

Maja_4000

Det er bare pænt irriterende .. Jeg skal til familie-halløj idag , og de ved ligesom ikke , at jeg er gravid ! 

Nå .. Jeg har vel bare slået mig på et eller andet .. På indersiden af armen :s Hehe

Anmeld

29. maj 2010

businesstigger

Jeg får nemt blåmærker efter blodprøver. Har prøvet at være blå og gul op og ned af begge arme. Det gør en verden til forskel hvis man husker at presse lidt der hvor der er blevet stukket bagefter

Anmeld

29. maj 2010

ditdot

Blå mærker kan sagtens opstå efter blodprøve, man skal huske at holde lidt for indstiksstedet bagefter så kan man forebygge at der kommer et stort blåt mærke. Det forsvinder af sig selv. Men selvfølgelig lidt surt når man nu skal til fest... Kh en sygeplejerske som har taget mange blodprøver!

Anmeld

29. maj 2010

Divababy93

Maja_4000 skriver:

Ja, jeg har bare aldrig fået det på grund af en blodprøve før

Mine forældre spurgte igår om det var kæresten som havde slået mig xD For det har sådan lidt knytnæve-facon .. Hehe

bare rolig det kommer

Anmeld

29. maj 2010

oo

Søren fik en giga blåt mærke da han fik taget blodprøve for noget tid siden. hans årer ligger megadybt, så der skal bare hugges til og han sagde til lægesekretæren, om han ikke bare kunne få en henvisning til svendborg hospital så de kunne tage den, men nejnej, det ville lægesekretæren selv. og sad og pralede bagefter med hvor god han var til blodprøver. dagen efter har Søren bare det der kæmpemæssige blå mærke

Anmeld

29. maj 2010

Assi

Det har jeg også prøvet flere gange. Jeg er svær at stikke i, og derfor stikker de tit forkert osv - resultatet er tit et stort blåt mærke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.