Vidundermiddel mod hoste - tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.352 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. maj 2010

TbCp

Nøøj jeg er træt af at hoste.
Har hostet hele natten og kl. 5.15 vågnede jeg og kunne bare ikke sove mere!

5 timers søvn! Det skal nok gå galt senere på dagen.

Lå en 1/2 times tid og forsøgte at falde i søvn igen men blev bare ved med at hoste.
 Så nu er jeg stået op, synes ikke der var grund til at vække Carsten og Liva...
Er gået igang med at bage boller, så der er friskbagte boller til de vågner

Nogen der har et vidundermiddel mod hoste?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Skouboe

Jeg vågnede kl. 4.45 fordi det gjorde ondt, og lillepigen kunne ikke finde sutten og manden snorkede...

Det eneste jeg kan anbefale, der hjælper lidt på hoste er Noskapin (eller noget i den stil). Det er hostestillende piller, der kan købes på apoteket.

Man kan også få hostestillende hostesaft, men jeg kan simpelt hen ikke få det ned... det smager afskyeligt.

Det er sq da godt middagsluren er opfundet. Jeg har tænkt mig at gå i brædderne sammen med Freja...

Anmeld

29. maj 2010

TbCp

Skouboe skriver:

Jeg vågnede kl. 4.45 fordi det gjorde ondt, og lillepigen kunne ikke finde sutten og manden snorkede...

Det eneste jeg kan anbefale, der hjælper lidt på hoste er Noskapin (eller noget i den stil). Det er hostestillende piller, der kan købes på apoteket.

Man kan også få hostestillende hostesaft, men jeg kan simpelt hen ikke få det ned... det smager afskyeligt.

Det er sq da godt middagsluren er opfundet. Jeg har tænkt mig at gå i brædderne sammen med Freja...

Sådan har jeg det nemlig også med hostesaft... det er simpelthen ved at komme op igen
Og nu kommer jeg i tanke om at jeg da vist har nogle af de piller liggende.... hmm må lige tjekke...

Jeg skal i madklub i aften... så jeg SKAL også have middagslur iadg, ellers sidder jeg og hænger kl. 20!

Anmeld

29. maj 2010

Vinker

TbCp skriver:

Lå en 1/2 times tid og forsøgte at falde i søvn igen men blev bare ved med at hoste.

Æv hvor træls. Føler virkelig med dig! Havde selv en MEGET SLEM hoste i september. Jeg hostede KONSTANT. Jeg var ved at kaste op af det fordi jeg fik det ene anfald efter det andet. Det killede bare i min hals hele tiden.

Jeg tog til læge og han sagde at jeg havde en virus i luftvejene. Jeg fik en flaske stærke brystdråber som jeg skulle tage en del af - Det hjalp!

Håber du kan få fat i noget der kan hjælpe dig for træls at få sin weekend ødelagt med en dum hoste!

God bedring

Anmeld

29. maj 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Du kan få noget specielt hostesaft på apoteket man skal tage om aften inden man går i seng. Er mega stærkt, næsten ligesom et shot, jeg har det. Plejer at skulle efter med mælk eller sådan fordi det er så vammelt. MEn det virker MEGA godt og man sover bare hele natten

Anmeld

29. maj 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jeg kan ikke leve uden gajoler(de gule)når jeg hoster.Det kommer ALTID når jeg skal sove,men så tager jeg en gajol,og så sover jeg.Jeg falder jo nok i søvn med den i munden,men jeg er ikke blevet kvalt endnuDe er rigtig gode til sådan en kriller hoste,men nu ved jeg ikke om det er det du har.Det var vidundermidlet herfra.God bedring.

Anmeld

29. maj 2010

anna-jonas

Hostesaft fra apoteket................Dexofan, hjælper godt. Der er alkohol i, så man sover dejligt ovenpå sådan et shot.

Anmeld

29. maj 2010

TbCp

Anna-jonas skriver:

Hostesaft fra apoteket................Dexofan, hjælper godt. Der er alkohol i, så man sover dejligt ovenpå sådan et shot.

Ahhhh alkohol i... det var da ikke dårligt

Anmeld

29. maj 2010

Vinker

Tulipan skriver:

Du kan få noget specielt hostesaft på apoteket man skal tage om aften inden man går i seng. Er mega stærkt, næsten ligesom et shot, jeg har det. Plejer at skulle efter med mælk eller sådan fordi det er så vammelt. MEn det virker MEGA godt og man sover bare hele natten

Lyder som de der stærke brystdråber jeg fik sidst!

Anmeld

29. maj 2010

anna-jonas

TbCp skriver:

Ahhhh alkohol i... det var da ikke dårligt

Ja, du skulle jo i madklub, ikke??? Så tager du bare en slurk af saften i stedet for rødvinen...............SMART, ikke??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.