mousser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.441 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. maj 2010

Kløver

under opskrift tråden er en masse lækre opskrifter, bla lime mousse, ananas mousse, blåbær mousse og en mousse med passionsfrugt, men står intet om, hvad nogle af disse mousser, er gode sammen med, nogle ideer hvad de foskellige slags mousser er gode sammen med feks hindbær/brombær/jordbær synes jeg er supergode sammen med chokolade-mousse, men bliver jo ensformigt i det lange løb

var også en bounty mousse, men den tror jeg er rigtig god sammen med chokolade, og måske med både chokolade, og annanas mousse, nogle der har prøvet denne kombination

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

Kløver

ingen ????

Anmeld

30. maj 2010

mariamiss6

Hmmm jeg plejer at lave skildpade og hindbær sammen, når jeg selv bestemmer....

Anmeld

30. maj 2010

Kløver

mariamiss6 skriver:

Hmmm jeg plejer at lave skildpade og hindbær sammen, når jeg selv bestemmer....

lyder også godt, de 2 jeg har lavet har været en alm chokolade mousse med hindbærdmousse, den anden hindbærmousse og toblerone creme.

er nok bare lidt i vildrede, hvadd er er godt med hvad, for at prøve noget nyt, tænker om måske en ostecreme er god med limemoussen

Anmeld

30. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg lavede en med toblerone og blåbær! MUMS

Og så lavede jeg en chokoladekage (sådan en rigtig muf muf én med chokoladestykker i) med limemousse i.... ikke andet! det er IKKE sidste gang for er du vimmer det var læks! Den syrlige,antydningsvis bitre, mousse sammen med den rige chokoladekage

Laver lige en Homer Simpson - savle savle savle

Anmeld

30. maj 2010

Kløver

Caroline86 skriver:

jeg lavede en med toblerone og blåbær! MUMS

Og så lavede jeg en chokoladekage (sådan en rigtig muf muf én med chokoladestykker i) med limemousse i.... ikke andet! det er IKKE sidste gang for er du vimmer det var læks! Den syrlige,antydningsvis bitre, mousse sammen med den rige chokoladekage

Laver lige en Homer Simpson - savle savle savle

dvs du bagte en chokolade kage med store stykker i, og så skar den i 2 og kom limemoussen i midten ???

lyder lækkert med blåbær og toblerone må jeg prøve

Anmeld

30. maj 2010

Moderator

Maja84 skriver:

dvs du bagte en chokolade kage med store stykker i, og så skar den i 2 og kom limemoussen i midten ???

lyder lækkert med blåbær og toblerone må jeg prøve

lige præcis.. bare ét lag i midten...

Anmeld

30. maj 2010

Kløver

Caroline86 skriver:

lige præcis.. bare ét lag i midten...

uhhh dte lyder da helt klart som det næste projeck, måske til en fars dags kage

Ved du om man kan betrække den med mmf uden at lægge smørcreme eller marzipan under

Anmeld

30. maj 2010

Moderator

Maja84 skriver:

uhhh dte lyder da helt klart som det næste projeck, måske til en fars dags kage

Ved du om man kan betrække den med mmf uden at lægge smørcreme eller marzipan under

det tror jeg ikke, for limesaften kan nok godt "ætse" lidt

Anmeld

30. maj 2010

Kløver

Caroline86 skriver:

det tror jeg ikke, for limesaften kan nok godt "ætse" lidt

ja det var bange for, sådan er det jo med frugt/citrus mousserne, men havde håbet man kunne undgå smørcremen, men kan jo prøve om laget kan blive tyndere end sidst, så det ikke bliver så vammelt

Kunne jo være enormt flot, at lave den med et flot limegrønt, mmf-overtræk og evt komme lidt grøn frugtfarve i limemoussen, ville jo være superflot til den brune farve chokolade kagen har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.