Nida skriver:
Hej alle.
Er ny herinde men har et stykke tid fulgt lidt med på sidelinien
Min kæreste og jeg besluttede for et par måneder siden, at begynde babyprojektet. Vi har begge taget den helt med ro og har ikke haft spor travlt -lige indtil jeg i går, på dag nr. 21 i min cyklus fik en enkelt, lille, frisk blødning, helt uventet (skal lige siges at vi sexede på dag 13 og 14 i min cyklus som er på ca. 28 dage). Siden dag ca. 14 har jeg været TOTALT oppustet, så meget at jeg aldrig har oplevet noget lignende! Indtil igår overvejede jeg seriøst, at NU skulle mit slikforbrug skæres gevaldigt ned (var helt sikker på at det var skylden i min giga mave), men den blødning satte virkelig nogle tanker igang. Udover at være konstant oppustet kan jeg sove 10 timer i træk og stadig blive ramt af voldsomme trætheds"anfald" i løbet af dagen. Derudover har jeg oplevet sure opstød, vanvittig tørst og humørsvingninger og så er mit spørgsmål bare; Er der virkelig nogen som kan opleve så kraftige symptomer så tidligt i en graviditet (hvis det altså er en graviditet)?
Fra at være helt rolig og cool omkring hele dette babyprojekt kan jeg nu slet ikke vente til jeg bare kan tage den #€%
/&%€#X test om en uge. Jeg læser og læser og læser om graviditeter, befrugtninger og implantationsblødninger, og det hele passer bare alt for godt sammen. Noget i mig siger mig, at den simpelthen MÅ være der. Jeg plejer at kende min krop og dens opførsel temmelig godt, og den har aldrig nogensinde været så mærkelig som nu.
Så alle jer fremmede piger derude, som jeg forhåbentlig kommer til at skrive meget mere til/med i nærmeste fremtid
: Vil i krydse fingre for mig, for en positiv test??
God weekend til jer alle.
Jeg har desværre oplevet det samme i starten, og ja troede også jeg kendte min krop, men ikke mere, efter vi gik igang med projekt baby, er det hele også vendt, og nu mere underligt det blev, og nu flere negative test, man fik, nu mere underligt blev det.....
Kan sagtens forstå du er utålmodig, tror jeg de fleste af os er, jeg kan jo kun svare for mig selv, men efterhånden som tiden er gået med negative test, bliver man mere og mere utålmodig, ved hver testning, men ejg håber da rigtig meget den er der, og krydser fingre for at det er lykkedes for jer 
Har du været på p-piller, inden i gik igang, det kan nemlig godt have en påvirkning ?
og velkommen til baby.dk, håber du bliver glad for forummet her