Så kom dagens tudetur :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.301 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

FrkLarsen

Ja så ramte dagens tudetur lige mig!

Jeg har simpelthen fået det grimmeste strækmærke, min 'linea nigra' sprang da lige da jeg bukkede mig ned over vasketøjet 

Har aldrig hørt om at de kunne ske, men nøj hvor gjorde det ondt  

Har nogen af jer prøvet det?  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nej, det har jeg ikke, men jeg synes da slet ikke det er så slemt? Du skal se, det bliver næsten usynligt når mavsen har afleveret den lille slyngel

Anmeld

28. maj 2010

FrkLarsen

Rosa skriver:

Nej, det har jeg ikke, men jeg synes da slet ikke det er så slemt? Du skal se, det bliver næsten usynligt når mavsen har afleveret den lille slyngel

Åh det håber jeg da så meget!! 

Fik da lige dagens største chok, og et fint strækmærker fra modertrekant og op til brystpartiet.  

Anmeld

28. maj 2010

Low

Nej, det har jeg ikke hørt.

Jeg synes ikke det ser slemt ud . Jeg jeg også nogle..

Bare tag det som om det er noget dit vidunder helt selv har lavet og som endnu et tegn på at du er gravid og venter dig noget smukt .

Anmeld

29. maj 2010

Lone Jakobsen

synes bestemt heller ikke det ser slemt ud, og det svinder meget når først baby er ude hos dig.

Anmeld

29. maj 2010

LinLin

Detr har jeg ikke hørt om før  - av... Og øv! Jeg har kun strækmærker dér hvor dine er, så måske får du slet ikke flere

Anmeld

30. maj 2010

Lærke90

Har heller ikke selv prøvet det, men synes heller ikke som de andre at det ser særlig slemt ud.. jeg har fået rigtig mange - men fortryder intet. sådan en lille guldklump er tusindvis af strækmærker værd

Anmeld

31. maj 2010

Ansemusen

Ork det kunne være meget værre!!! Min mave er fuldstændig ødelagt af strækmærker og hængehud!! Husk på at de bliver bleget med tiden hos de allerfleste (håber jeg virkelig også på at mine gør, da de næsten dækker hele maven)!

Anmeld

31. maj 2010

Mig med maven

Hvis du "Googler" strækmærker, får du det hurtigt bedre med dig selv, smiler...

Det gjorde jeg! Jeg hader at elske mine strækmærker, de har jo været med til at min vidunderlige datter er kommet til. Og hvis det betød at jeg ikke skulle have børn, hvis jeg ikke skulle havde dem... Puha, så napper jeg gerne strækmærker!

Troede aldrig at jeg skulle sige det... thi hi

Anmeld

31. maj 2010

Mira0911

FrkLarsen skriver:

Ja så ramte dagens tudetur lige mig!

Jeg har simpelthen fået det grimmeste strækmærke, min 'linea nigra' sprang da lige da jeg bukkede mig ned over vasketøjet 

Har aldrig hørt om at de kunne ske, men nøj hvor gjorde det ondt  

Har nogen af jer prøvet det?  

Lyder grimt.. Har aldrig oplevet det eller hørt om det før... Den forsvinder igen når du har født...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.