Hvil i fred, kære morfar.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.225 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

CamillaT89

Min elskede morfar har nu fået fred. 

For 9 år siden fik han konstateret prostatakræft, og fik at vide, at han ville have ca. 7 år tilbage at leve i. Det sidste år har han kæmpet en brav kamp, kommet på sygehuset i tide og utide, haft voldsomme smerter, været omtåget af morfin, men formåede stadigt at holde humøret oppe. Han var altid smilende, glad, tolerant og livsglad. Han var en utroligt kærlig far, ægtemand, svigerfar og morfar, og han vil altid være i vores hjerter! 

Omkring kl. 8.30 imorges på vej ud af sengen, stod hans krop af. Det gik så stærkt, at han heldigvis ikke opdagede det, og han havde fået en god nats søvn. Det sidste stykke tid har han været meget omtåget, men igår havde han et helt klart øjeblik, og han virkede meget afklaret. 

Jeg forventer ikke en masse respons og medlidenhed, men jeg opretter blot denne tråd for at mindes en kærlig mand, der altid havde tid til at være der for andre. En elskværdig mand, som vi vil mindes med glæde og huske ham, som den friske, seje mand, der på trods af, at alle odds var imod ham, kæmpede til det sidste! 

Hvil i fred, gamle jas. Vi vil   aldrig glemme dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Mira0911

Jeg kondolerere

Anmeld

28. maj 2010

line melias mor

jeg kondolere mine tanker går til dig og din familie. det er så hårdt at miste en man har kær

Anmeld

28. maj 2010

Bare mig..

Hvor er det dog bare en rigtig sød farvelhilsen til din kære morfar.. En besked, som han helt sikkert ville synes godt om.

Jeg sender alle mine varmeste hilsner til dig og din familie, og håber i med tiden blot vil huske alle de gode stunder, og alle de sidste dårlige med sygdomme, vil blive glemt..

Hvil i fred, kære "morfar".

Anmeld

29. maj 2010

CamillaT89

Mange tak, I tre 

Anmeld

29. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

nattehimlen er blevet en smuk stjerne rigere

RIP

mine tanker til dig og din familie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.